Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی روسوبلو از داور بازی مقابل رم شاکی است؛ از نظر او داوران در صحنه های مشابه با توجه به بزرگ یا کوچک بودن تیم ها، از سیستم کمک داور ویدیویی استفاده می کنند.

طرفداری- کالیاری با ارائه یک نمایش خوب مقابل، در آخرین ثانیه ها، نتیجه مساوی را با شکست تغییر داد. در این بازی، کمک داور ویدیویی بسیار تعیین کننده بود و نتیجه بازی کاملا با کمک آن حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیگو لوپز، سرمربی کالیاری از نحوه استفاده از VAR ناراضی است. به نظر او، اگر جای تیم ها عوض می شد؛ نظر داور در برداشت از کمک داور ویدویی هم تغییر می کرد!

لوپز در مصاحبه ای با مدیاست پرمیوم گفت:

اصلا ناراحت نیستیم؛ به اینجا آمدیم تا بازی خودمان را انجام بدهیم و این بهترین نمایش ما بود. به رم به خصوص در نیمه اول، فضای بسیار کمی دادیم. مهاجمان ما در ضدحملات باید بهتر عمل می کردند.

تصاویر کاملا گویاست؛ فازیو با بازویش، توپ را به سمت گل هدایت کرد. می خواهم بدانم اگر جای دو تیم عوض می شد؛ بازهم داور چنین تصمیمی می گرفت؟ پنالتی هم کاملا اتفاقی و واضح بود؛ ژکو خود را به زمین انداخت درحالیکه داور کاملا نزدیک صحنه بود. نمی دانم چرا به استفاده از کمک داور ویدیویی، نیاز پیدا کرد!

بحث کردن در مورد این صحنه ها آسان است اما می خواهم بدانم اگر جای تیم ها عوض می شد بازهم داور چنین تصمیم هایی اتخاذ می کرد و با چک کردن ویدیو، به نفع ما سوت می زد؟ به عقیده من در استفاده از VAR در موارد مشابه، داوران در تصمیم گیری برای تیم های بزرگتر در مقایسه با تیم های کوچکتر، حساسیت بیشتری دارند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری

داور 31 ساله تهرانی که متولد 8 آذر 1371 است و مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی دارد. نام او از سال 2020 وارد لیست بین‌المللی داوران شد.

این، اولین قضاوت عرب‌براقی در جام حذفی این فصل است. او در لیگ برتر این فصل، 2 بازی پرسپولیس (برد یک صفر بیرون از خانه برابر تراکتور و تساوی 2 بر 2 بیرون از خانه برابر استقلال خوزستان) را سوت زده ولی قضاوتی برای آلومینیوم نداشته است.

این برای پنجمین بار است که عرب‌براقی در جام حذفی قضاوت می‌کند. در 4 بازی قبلی، 13 کارت زرد از جیب او خارج شده و یک پنالتی هم اعلام شده است. 

عرب‌براقی 9 بازی پرسپولیس در همه رقابت‌ها را سوت زده و قرمزها با او، 6 برد و 3 مساوی دارند و هرگز شکست نخورده‌اند به علاوه 10 اخطار و 2 اعلام پنالتی که هر دو هم گل شده است. تمامی این 9 بازی در لیگ برتر بوده است.

عرب‌براقی سابقه سوت زدن 6 بازی آلومینیوم را هم دارد: 4 بازی در لیگ برتر و 2 بازی در جام آزادگان. یک برد، 3 مساوی و 2 باخت برای نماینده اراک در این بازی‌ها ثبت شده به علاوه 4 کارت زرد و یک خطای پنالتی. 

این برای سومین بار است که عرب‌براقی، رویارویی پرسپولیس و آلومینیوم را قضاوت می‌کند. هر 2 دیدار قبلی را پرسپولیس با کلین‌شیت برده است؛ 2 صفر در ورزشگاه آزادی و در دور برگشت لیگ بیستم با گلهای مغانلو روی پاس ترابی و ترابی روی پاس مغانلو و یک صفر در دور رفت لیگ 22 در اراک با تک گل میلاد سرلک روی پاس ترابی.

آلومینیوم در اراک با قضاوت عرب‌براقی، یک برد، یک مساوی و یک باخت دارد. پرسپولیس هم بیرون از خانه با سوت این داور، 4 برد و 2 مساوی کسب کرده است.

 

منبع:فوتبالی 

دیگر خبرها

  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!