Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - هزاران نفر از ساکنان فلسطين‌اشغالي شنبه شب در تل آويو براي سومين هفته پياپي در اعتراض به فساد مالي «بنيامين نتانياهو» نخست وزير رژيم صهيونيستي تظاهرات کردند.
به گزارش خبرگزاري آريا، روزنامه صهيونيستي يديعوت آحرونوت شمار تظاهرکنندگان را 10 هزار نفر برآورد کرد.
دوم و نهم دسامبر نيز هزاران نفر از ساکنان فلسطين‌اشغالي عليه نخست وزير رژيم صهيونيستي تظاهرات کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نتانياهو مظنون به مشارکت در دو پرونده فساد مالي است. نخستين پرونده به دريافت هدايا از تجار ثروتمند مربوط است و پرونده دوم نيز مربوط به توافق نخست وزير رژيم صهيونيستي با مالک روزنامه صهيونيستي «يديوت آحارونوت» براي پوشش بهتر اخبار کابينه‌اش در مقابل ايجاد محدوديت هايي بر روزنامه رقيب (اسرائيل هيوم ) است.
تظاهرات براي برکناري نتانياهو و تسريع در روند تحقيقات فساد وي، از چندين ماه پيش در تل‌آويو و ديگر مناطق اشغالي آغاز شد و همچنان ادامه دارد.
نتانياهو نخستين مقام رژيم صهيونيستي نيست که با تحقيقات و بازجويي کيفري روبه‌رو شده است. فساد اخلاقي و مالي در ميان مقامات رژيم صهيونيستي رايج است.
«ايهود اولمرت» نخست وزير پيشين رژيم اسرائيل نيز در سال 2014 به جرم دريافت رشوه محکوم شد. «آريل شارون» هم در دوران نخست وزيري‌اش به اتهام دريافت رشوه و تخلفات مالي تحت بازجويي قرار گرفته بود.117

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند

امروز شنبه بار دیگر هزاران مهاجر صهیونیست در نقاط مختلف فلسطین اشغالی از جمله در تل‌آویو و قدس اشغالی در اعتراض به سیاست‌های نتانیاهو دست به تظاهرات زده و خواهان امضای فوری توافق آزادی اسرا و برگزاری انتخابات زودرس شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یدیعوت آحارانوت در خبری در این رابطه اعلام کرد حدود 10 هزار معترض در خیابان بگین منتهی به کریا وزارت جنگ اسرائیل تظاهرات کرده و خواستار امضای توافق مبادله اسرا و برگزاری انخابات زودرس شدند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، تظاهرات در تل‌آویو که با حضور یائیر لاپید رهبر مخالفان برگزار شد، منجر به درگیری بین پلیس و تظاهر کنندگان شده است.

 

.

 

برخی از معترضین نیز با حضور در داخل خیابان ایالون آن را به نشانه اعتراض بستند.

کان هم در این رابطه تاکید کرد علاوه بر تل‌آویو تظاهرات مشابهی در نقاط مختلف (فلسطین اشغالی) هم در حال انجام است.

این تظاهرات با حضور خانواده اسرای صهیونیست که در غزه در اسارت مقاومت قرار دارند، در حال انجام است و نمایندگانی از آنها در جمع معترضین به ایراد سخنرانی پرداختند.

خانواده اسرای صهیونیست در بیانیه‌ای که از همان ساعات اولیه امروز شنبه منتشر شد، تاکید کردند وقت آن فرا رسیده سات که با توافق مبادله اسرا موافقت شود، وقت آن فرا رسیده است تا با عمل نشان دهید که اولویت با ربوده شدگان است، این کار را با موافقت با توافق بازگشت همه آنها به اثبات برسانید، اتفاق نظر وسیعی در رابطه با امضای این توافق وجود دارد که در میان تمام ارکان جامعه به وجود آمده است.

 

.

 

در قیصریه مقر اقامت نخست وزیر (رژیم صهیونیستی) نیز تظاهرات معترضین با ورود پلیس به خشونت کشیده شد، در آنجا نیز معترضین خواهان برکناری فوری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودرس شدند.

صهیونیست‌ها خواهان استعفای فرماندهان رده بالا شدندعربده کشی نتانیاهو برای دادگاه لاههنظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌هاادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تداوم تظاهرات صهیونیست‌ها علیه نتانیاهو
  • تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • نتانیاهو: تصمیمات لاهه تاثیری بر رفتار اسرائیل ندارد
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • تظاهرات علیه سیاست‌های نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • بحران ناتمام تل‌آویو
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو