Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  فردی‌بیرانوند، فرماندار شهرستان کوهدشت گفت: بالغ بر ۴۰ هزار تن چغندر در معرض نابودی است.

 فردی‌بیرانوند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات چغندرکاران این شهرستان گفت: تمام هم و غم دولت رفع مشکلات و معضلات کشاورزان است.

وی افزود: کارخانه‌های قند بروجرد و اصفهان موظف هستند چغندر کشاورزانی که با آن‌ها قرارداد دارند را سریعاً تحویل بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کوهدشت بیان‌کرد:بالغ بر ۴۰ هزار تن چغندر با ارزش ریالی بیش از ۲۰ میلیارد تومان در کوهدشت که آماده تحویل به کارخانجات چغندر قند، در معرض نابودی است.

وی اظهارداشت: علاوه بر اصفهان و بروجرد، دنبال حل کردن مشکل چغندر کاران کوهدشت از طریق کارخانه قند استان خوزستان نیز هستیم.

فردی‌بیرانوند در پایان گفت: ما پشتیبان کشاورزان هستیم، دنبال حل مشکلات شما هستیم و اجازه نمی‌دهیم حقی از کسی ضایع شود.

لازم به  ذکر است چغندر کاران کوهدشتی با وجود قراردادی که با کارخانه‌داران بروجرد و اصفهان بسته‌اند، این کارخانه‌ها از تحویل گرفتن چغندر کشاورزان امتناع کرده‌اند، در این بین برخی از کشاورزان نیز با توجه به فرا رسیدن فصل سرما محصولات خود را به استان‌های دیگر برده و با متحمل شدن کرایه حمل بار محصولات خود را با نرخ کمتری می‌فروشند و برخی نیز چغندر‌های خود را تلنبار نموده و به حال خود رها کرده‌اند.

انتهای پیام/د

۴۰ هزار تن چغندر کوهدشت در معرض نابودی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس ۲۴، «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه در سخنرانی امروز خود در دانشگاه سوربن تاکید کرد که اروپا در معرض نابودی و فروپاشی قرار دارد.

وی افزود: با توجه به متغیرهای ژئواستراتژیک و تغییر قواعد بازی کشورهای جهان، اروپا با خطر افول و نابودی رو به رو است. ما خواهان تدوین راهبرد جدید برای اروپای قدرتمند بر اساس استقلال در حوزه‌های مختلف از جمله دفاع مشترک، دیپلماتیک، انرژی و علوم هستیم.

ماکرون اضافه کرد: قواعد بازی به دلیل حضور قدرت‌هایی مثل ایران و روسیه تغییر کرده است.

وی در خصوص لزوم استقلال یافتن از آمریکا تاکید کرد: ما خواهان یک اروپای قدرتمند هستیم که بتواند امنیت خود را تضمین کرده و استقلال راهبردی خود را باز پس گیرد. هر تصمیمی که وجود دارد باید در شرایط کنونی و نه یک دهه آینده اتخاذ شود. ما شاهد تضعیف اقتصاد کشورهای اروپایی در مقایسه با چین و آمریکا هستیم.

کد خبر 6088619

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • نوشیدنی‌های سرشار از آهن
  • تولد اولین نوزاد طرح نفس در کوهدشت
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • کشت چغندرعلوفه‌ای در ۱۰۰ هکتار از مزارع استان قزوین بصورت پایلوت 
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • سازمان مدیریت اعتبار پروژه بیمارستانی کوهدشت را پرداخت نکرده است
  • برداشت حدود ۶۰ هزار تن چغندر قند از مزارع خوزستان
  • معاون وزیر جهاد کشاورزی از چه می ترسد؟