Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار شایعات داغ است و همه جا زمزمه ای است که می‌گوید “خبری در راه است!” شاید در آستانه شب یلدا ندای حافظ تکرار شود

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازار شایعات داغ است و همه جا زمزمه ای است که می‌گوید “خبری در راه است!” شاید در آستانه شب یلدا ندای حافظ تکرار شود. رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند… چنان نماند و چنین نیز هم نخواهد ماند… اما برانکو تن به این حرفها نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مردی از جنس استدلال و منطق است و می داند در دیار ما حرفها زیاد و از وعده به آنها کمتر خبری می رسد و از این رو دل به واقعیت ها دارد . او در بازی با بادران واقعیت های تیمش را مشق کرد. اصرار جالبی که او به شاگردانش کرد که باید بازی را ببرند قابل توجه است. چرا برانکو گفته به هر شرایطی باید بازی را ببرید ؟ پاسخ ساده است او سر مشق های جدیدی در این بازی برای تیمش نوشته بود.

یک: سر مشق اول در خط دفاعی بود . او می داند که دو مدافع جوان و پر امید یعنی صادق محرمی در راست و شایان مصلح در چپ دارد. او می‌خواست دارائی های خود را تخمین بزند و به همین دلیل مدافع راست ثابت خود یعنی ماهینی را روی نیمکت نشاند و مدافع چپ بازی های اخیرش یعنی انصاری را بجای کاپیتان سید جلال گذاشت که نگران فشار بیش از اندازه روی او است . بازی های لیگ خیلی سریع بعد از باز یهای جام حذفی می آیند و برانکو می داند که سید جلال نمی تواند در همه بازی های ثابت باشد.

دو: سرمشق دوم در خط میانی بود او بار دیگر سیستم ۲-۴-۴ لوزی را در این بازی استفاده کرد تا نشان دهد به دنبال تنوع تاکتیکی نیز می باشد او یک هافبک تدافعی یعنی ربیع خواه را روی نیمکت نشاند. برانکو در خط میانی به مرد خوب این روزهایش یعنی مسلمان استراحت داد و شاید بد نبود به امیری هم این فرصت را می داد اما بادران حریف سختی بود .او بشار و احمد زاده و نعمتی و در اواخر مسلمان را آزمایش کرد . برانکو ذهنی سراسر از مشغولیت در خط میانی دارد و سوال های بی شمار که می توانند این گونه باشند.
چگونه می توان از بشار-مسلمان یک زوج چون رفیعی-مسلمان ساخت؟
نعمتی با شوتها و پاس ها و همکاری اش با منشا حق بازی بیشتری ندارد؟
احمد زاده پس از آسیب دیدگی چقدر به آمادگی نزدیک شده؟
جانشین امیری چه کسی خواهد بود؟

برانکو مردی است که دلنگرانی های فراوان دارد . او هسته اصلی تیم ملی را دارد و بازیهای فراوان و باید چون همیشه به تیمش و نه شایعات دلخوش باشد

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه

سردار آزمون در بازی رُم برابر اودینزه به ترکیب اصلی تیمش باز می‌گردد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رُم پرس؛ دانیله دروسی، سرمربی رُم در بازی امشب برابر اودینزه ترکیبی از باتجربه‌ترین و قدرتمندترین بازیکنانش را روانه میدان می‌کند. بر این اساس پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و سردار آزمون به ترکیب اصلی رُم باز می‌گردند.

دروسی: آزمون بازیکن مهمی برای ما است

تیم‌های اودینزه و رُم پس از تعلیق توافق شده بازی 14 آوریل در پی مشکل قلبی ایوان ندیکا امشب به مصاف هم می‌روند. قرار است این دو تیم 18 دقیقه باقی‌مانده به اضافه وقت اضافه را بازی کنند.

سرمربی رُم امیدوار است تیمش امشب با تمام توان برابر اودینزه بازی کند و به سه امتیاز دست یابد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احمدزاده بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • درخشش سینای پرسپولیس دود شد و به هوا رفت!
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند