Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شش بازیکن منچستریونایتد ممکن است در ژانویه از این تیم جدا شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، شش بازیکن منچستریونایتد ممکن است در ژانویه از این تیم جدا شوند و مورینیو تاکیدی روی ادامه همکاری با آنها ندارد.

لوک شاو، متئو دارمیان، دلی بلیند، اکسل توانزه‌به، جیمز ویلسون بازیکنانی هستند که برای نقل‌ و انتقالات زمستانی مشتریانی دارند و به احتمال فراوان از جمع شیاطین سرخ جدا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنریک میختاریان ستاره خط حمله شیاطین سرخ هم که جایگاهش را در تیم مورینیو متزلزل دیده در صورت جذب اوزل به احتمل فراوان اولدترافورد را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که عملا دیگر شانسی برای قهرمانی بوندسلیگا ندارد و رقابت را به لورکوزن باخت، امروز در آلیانز آرنا میزبان فرانکفورت است. بازی انتقامی برای مونیخی‌ها هرچند یک چشمشان به بازی سه شنبه برابر رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

برای این بازی موسیالا از فهرست بایرن خط خورد و قطعا به میدان نمی‌رود. طبعا در آستانه بازی با رئال این خبری نگران کننده برای هواداران بایرن است. موسیالا از ناحیه ساق پا مصدوم است.

توماس توخل در این رابطه گفت: «جمال نمی‌تواند بازی کند. او واقعاً می‌خواست بازی کند و ما هم واقعاً می‌خواستیم او بازی کند. او دو روز بدون درد را سپری کرد و دیروز دوباره حس کرد که مشکلش برگشته است. این یک فشار از ناحیه تاندون است که واقعاً مانع او می‌شود. جمال باید دیروز تمرین را متوقف می‌کرد و حالا ما همه چیزمان را می‌گذاریم تا به بازی با رئال برسد. ببینیم چه می‌شود.»

دیگر خبرها

  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • سوال بزرگ در اولدترافورد؛ چه تصمیمی در انتظار اریک تن هاخ است؟
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • تمسخر منچستریونایتد از سوی هواداران قعرنشین؛ چقدر افتضاحید!