Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:14:35 GMT

فرشید اسماعیلی و درخشش در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۷۱۸

فرشید اسماعیلی و درخشش در استقلال

مرد خوش اقبال استقلال در روزهایی که این تیم خودش را رفته رفته به بالای جدول نزدیک می‌کند، بدون شک فرشید اسماعیلی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرشید اسماعیلی نیمه‌های فصل پیش بود که به لطف کنار گذاشتن ستاره‌های کاغذی به ترکیب اصلی راه پیدا کرد و منصوریان تازه متوجه شد که چه بازیکنی را روی نیمکت می‌نشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته سرمربی سابق استقلال بدشانس بود که فرشید در بازی رفت با العین یک اشتباه بچگانه کرد و محروم شد تا منصوریان دیگر رنگ خوشی را نبیند.

بازی برگشت با العین شروع تمام بد اقبالی‌های منصوریان بود و از آن روز بود که لحظه به لحظه خودش را برای رفتن آماده می‌کرد. اسماعیلی علاوه بر آن محرومیت، مصدوم هم شد تا چهار بازی نخست استقلال را هم از دست بدهد و استقلال بدون او به کارش ادامه دهد.

هرچند که با آمدن مرد آلمانی شرایط برای هافبکی که این روزها در نقش مهاجم برای استقلال هم خوب بازی می‌کند، عوض شد. بعد از مراسم بهترین‌های لیگ شانزدهم وقتی که حتی فرشید در بین کاندیداها نامش خوانده نشد، این بازیکن در صفحه شخصی‌اش نوشت:

«خدایا می‌بینی چطور حق بندگان را می‌خورند.»

فرشید در ادامه تقریبا از پوشیدن پیراهن تیم ملی هم نا امید شده بود تا اینکه کی‌روش او را در فهرست ملی‌پوشان قرار داد.

روزگار برای هافبک جوانی که این روزها ستاره‌ای بی‌بدیل در تیم استقلال شده یکدفعه خوش شد و شاید این دگرگونی را این بازیکن مدیون شفر باید بداند.

سرمربی آلمانی از وقتی که به استقلال آمد برای توانایی‌های پنهان و کشف نشده فرشید تعریف درستی پیدا کرد و از او در جایی استفاده کرد که ارزشش مشخص شود. حالا وقتی اسماعیلی دچار مصدومیت جزیی هم که می‌شود دل هوادار استقلال می‌لرزد.

استقلال چند بازی است که از پوسته قبلی خود جدا شده و با دنیای جدیدی که شفر برای او ساخته خودش را تطبیق می‌دهد. اینجا است که ارزش کاری بازیکنانی مثل فرشید خودش را در این پوست‌اندازی جدید نشان می‌دهد. کارشناسان فوتبال معتقدند با یک برد پرگل نمی‌توان توانایی‌های استقلال را بزرگ جلوه داد اما منهای بحث شتابزدگی که در تعریف‌های خود داریم و این نکته می‌تواند جزو نکات منفی محسوب شود اما داشته‌های استقلال با چیدمان جدید خودش را نشان داده است. چهره جدید استقلال کم کم هواداران را به ورزشگاه می‌کشاند و امیدوار می‌کند که در نیمه دوم فصل هفدهم نتایج بهتری بگیرند.

در این میان توانایی بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی جلوه‌گری کرده و می‌تواند استقلال را در مسیر درست قرار دهد.

این روزها شکل بازی اسماعیلی، جباروف و چند بازیکنی که در بازی‌های اخیر کمک زیادی به استقلال کرده‌اند می‌تواند استقلال را با آینده‌ای روشن مواجه کند. شاید بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی هم با این سبک بازی به آینده بهتر چشم دوخته‌اند.

به آینده‌ای که بتواند چمدان‌های این بازیکنان را برای حضور در جام جهانی بسته نگه دارد. استقلال ۱۵ بازی فرصت دارد برای رسیدن به آنچه تا دیروز شکل یک معجزه را داشت و شفر امیدوار است در کنار این بازیکنانی که استعداد و خلاقیت آنها کشف شده بتواند با استقلال خودش را در لیگ ایران نشان دهد

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس

لوتار ماتئوس به شدت از اولی هونس انتقاد کرده است

طرفداری | از این پس با منتشر کردن صحبت‌های لوتار ماتئوس به عنوان کارشناس که هر هفته در ستونش در سایت اسکای آلمان درباره اتفاقات پیرامون فوتبال آلمان تحلیل‌های خود را ارائه می‌دهد، اتفاقات و حواشی جالب بوندسلیگا آلمان را بررسی خواهیم کرد. 

در حالی که سه‌شنبه شب بایرن مونیخ در یک بازی مهم در آلیانتس آرنا در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف رئال مادرید برود، اما در این باشگاه تمامی توجهات به‌جای این بازی به درگیری اولی هونس و توماس توخل معطوف شده است.

اولی هونس در یک مصاحبه مفصل، درباره توماس توخل گفت که او اعتقاد دارد اگر از بین بازیکنان جوان مانند جمال موسیالا، الکساندر پاولوویچ یا آلفونسو دیویس عملکرد خوبی نداشته باشند، بهتر است بازیکن دیگری به‌جای آن‌ها جذب شود تا اینکه روی پیشرفت آن‌ها وقت بگذارند.

توخل نیز در یک مصاحبه پس از بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت که موفق شدند با نتیجه 2-1 پیروز شوند، از هونس بابت این صحبت‌ها انتقاد کرد و گفت برایش قابل درک نیست چرا در چنین مقطع مهمی چنین حرف‌های زده شده است.

در بایرن مونیخ کسی جلودار اولی هونس نیست  متأسفانه اولی هونس یک‌بار دیگر با اظهار نظرهای خود درباره توماس توخل اولویت‌های باشگاه را فراموش کرد. من همیشه تصور می‌کردم هونس و توخل می‌توانند با هم کنار بیایند و این صحبت‌های هونس را درک نمی‌کنم. 

هر چند این اولین‌بار نیست که مسائل داخل باشگاه را بیان می‌کند و شما نمی‌توانید اولی را متوقف کنید، او در چنین لحظاتی فکر نمی‌کند. همه ما اشتباه می‌کنیم و گاهی اوقات حرف‌های نسنجیده‌ای می‌زنیم اما هونس حتی دامنه صحبت‌هایش را نیز گسترش داد. در هر حال نمی‌توان به او گفت که مصاحبه نکند زیرا همیشه از او سؤال می‌شود؛ اما مواقعی هم هست که شاید آماده نباشد و حرف اشتباهی بزند.

برداشت اولی هونس از خواسته‌های توماس توخل اشتباه بوده است

شاید هونس به درستی گوش نکرده باشد. توخل هرگز به او نگفته است: «من نمی‌توانم پاولوویچ یا موسیالا را بهتر کنم.» با این حال یک مربی می‌تواند بگوید: «این بازیکن استعداد زیادی دارد، اما من نمی‌توانم او را بهتر کنم. من هر روز تلاش می‌کنم، اما او همراهی نمی‌کند.»

اینکه توخل حس کند به شخصیت مربیگری‌اش توهین شده، من به او حق می‌دهم. هر چند هونس می‌تواند در یک گفت‌وگوی خصوصی بگوید: «بله، من اشتباه متوجه شدم.» اما نمی‌دانم آیا حاضر به انجام چنین کاری می‌‍شود یا خیر. 

اولی هونس هم از خیلی چیزها بی‌خبر است 

 من با هونس رابطه نزدیکی ندارم، نمی‌دانم او از بیان کردن این صحبت‌ها چه هدفی دارد، هر چند اینکه آیا او از روی احساسات چنین کاری انجام می‌دهد یا هوس. او از خیلی چیزها بی‌خبر است. هفته گذشته به طور تصادفی فهمیدم به کسی گفته است: «لوتار، دمیکلیس را وارد بازی بایرن کرد» (شایعات مربوط به گزینه مربیگری) اما من هیچ کسی را وارد این بازی نکردم و مارکوس اوثمر بود که این‌کار را کرد.

کسی که اخبار و رسانه‌ها را دقیق دنبال می‌کند و اطلاعات را کامل به هونس می‌دهد، باید کارش را درست انجام دهد یا اینکه کسی چیزهایی به او القا می‌کند که با واقعیت مطابقت ندارد. 

 صحبت‌های اولی هونس به برنامه‌های بایرن مونیخ آسیب می‌زند

 سال‌هاست همه می‌دانند که هونس گاه و بیگاه حرف‌های تندی می‌زند، اما این بار، این اظهارات در آستانه دو بازی مهم فصل بیان شدند (بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید) که باعث ایجاد حاشیه برای تیم شده است که این مفید نیست. توماس توخل نهایت پنج یا امیدوارم با رسیدن به فینال شش بازی دیگر روی نیمکت بایرن می‌نشیند

این موضوع می‌تواند مذاکرات بایرن با رانگنیک را نیز دشوارتر کند. چنین اظهارات تندی هیچ‌گاه در یک زمان مناسب بیان نمی‌شوند اما این حرف‌ها در بدترین زمان ممکن با توجه به شرایط بایرن، گفته شدند.

باید از اولی هونس برابر خودش محافظت شود 

شاید وقت آن رسیده باشگاه به هوینس بگوید: «ما تو را دوست داریم و از همه کارهایی که برای بایرن انجام دادی، سپاس‌گزاریم. با این حال خواهش می‌کنیم دیگر مصاحبه نکن.»

من این را برای توهین به هونس نمی‌گویم اما شما باید از او برابر خودش محافظت کنید. او با چنین کارهایی نه تنها به اف‌سی بایرن آسیب می‌رساند بلکه به خودش نیز ضربه می‌زند. او همه کاری برای بایرن انجام می‌دهد و قلبش با این باشگاه است اما در چنین لحظاتی، باید از او محافظت کنید یا باید یک نفر در کنارش باشد تا بتواند به او توضیح دهد چه چیزی را نباید بگوید

اولی هونس به خانواده بایرن مونیخ آسیب می‌زند 

اگر او برای ایجاد تنش قبل از بازی لیگ قهرمانان اروپا، به کسی از رئال مادرید حمله می‌کرد، مانند کاری که قبل از بازی‌های مهم بوندسلیگا انجام می‌داد، قابل درک بود اما این‌بار، او به خانواده خودش، به خانواده بایرن آسیب زد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • اولی هونس نه تنها به بایرن مونیخ، بلکه به خودش هم آسیب می‌زند / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • عصبانیت شدید رونالدو از خودش؛ مشت به توپ روی هوا! + ویدیو
  • درخشش تازه لیونل مسی در اینترمیامی؛ اینبار بریس!