Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-19@03:40:48 GMT

اس ام اس روز حمل و نقل

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۰۷۲۶

اس ام اس روز حمل و نقل

خبرگزاري آريا -

مطلب در مورد روز حمل و نقل
در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادي و پويايي افراد در زندگي شهري و روستايي در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل و نقل عمومي مي تپد و قطعاً تمامي خدمتگزاران اين عرصه به خوبي آگاه هستند که مسير توسعه و پيشرفت، همواره با فراز و فرودهايي همراه است؛ اما هدف والاي ما، آنچنان که در اساسنامه هاي اتحاديه و سازمانهاي حمل و نقل همگاني کشور نيز ديده شده تلاش براي ارائه خدمات مناسب به مردم شريف ايران اسلامي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اس ام اس روز حمل و نقل
26 آذر را که يادآور تعلق‌خاطر رانندگان به معمار کبير انقلاب، حضرت امام خمينيرحمه الله عليه و تلاش فعالان اين عرصه براي کسب عزت و پيشرفت کشور عزيزمان ايران اسلامي مي‌باشد، تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.

روز حمل و نقل و رانندگان
در تاريخ تحولات کشورعزيزمان، روزها و ايام سرنوشت سازي بوده‌اند که نقشي تعيين کننده در شکل‌گيري و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و 26 آذر سال 1362 نيز از آن جمله است. اين روز، روز قدرداني از خدمات ارزشمند رانندگان و ساير دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتي مناسب براي بازنگري نيازها و مشکلات اين بخش است.

اس ام اس روز حمل و نقل
اکنون که نماد حرکت و پويايي ايران اسلامي را مي توان در طنين آواي فعالان حوزه حمل و نقل شنيد،
شايسته است به مسير خدمت رساني که مسئولان و مديران اين حوزه طي مي نمايند، بنگريم و همچنين قدر و منزلت خانواده عظيم حمل و نقل را در آيينه تاريخ بيابيم

پيام تبريک به مناسبت روز حمل و نقل
فرارسيدن بيست وششم آذر که به نام روز حمل و نقل و رانندگان ،آراسته گشته است به حضور تمامي فعالان گرانقدر اين حوزه بويژه مديرعاملان سازمانهاي حمل و نقل، شهرداران، مديران کل دفاتر امورشهري و شوراهاي استانداري‌ها، دبيران همتا و همکاران متعهد در سازمانها و رانندگان شريف
صميمانه تبريک و تهنيت عرض مي‌نمايم.

26 اذر روز حمل و نقل
حمل ونقل به عنوان يکي از پايه هاي اقتصاد در جامعه امروز مورد توجه برنامه ريزان اقتصادي کشور قرار گرفته است به همين مناسبت همه ساله چنين روزي به عنوان روز حمل ونقل گرامي داشته مي شود.

پيام روز حمل و نقل
26 آذرماه، به پاس خدمات طاقت فرساي ناوگان خستگي ناپذير حمل و نقل کشور و براي آگاهي هرچه بيشتر جامعه، با نقش و جايگاه اساسي بخش حمل و نقل در اقتصاد ايران زمين، به عنوان «روز حمل و نقل» انتخاب شده است. اين روز را به تمامي دست اندرکارانِ صنعت حمل و نقل کشور که بي شک رسيدن به توسعه پايدار شهري و عدالت اجتماعي در بخش حمل و نقل در گرو همکاري و مساعي تلاشگران حوزه حمل و نقل مي باشد، تبريک مي گويم.

پيام تبريک روز حمل و نقل
فرا رسيدن 26آذر روز ملي حمل نقل را به همه همکاران صنعت حمل نقل را تبريک مي گويم

مطلب در مورد روز حمل و نقل
روز حمل و نقل را به تمام رانندگان کشور تبريک مي گوييم و از ايشان براي زحمات بسيارشان سپاسگذار هستيم.
حمل و نقل يکي از سرمايه هاي بزرگ يک کشور است کشوري که حمل و نقل ضعيف داشته باشد از نظر اقتصاد بسيار ضعيف مي باشد.

اس ام اس روز حمل و نقل
روز ملي حمل و نقل و رانندگان بر پرچمداران صنعت حمل و نقل و کوشندگان امانتدار و شب زنده داران جاده ها مبارک باد.
گردآوري:بخش سرگرمي بيتوته


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان کامیون‌های یخچالی در بازارچه مرزی کشور پاکستان همچنان بلاتکلیف مانده اند + فیلم

تعدادی از رانندگانی که حمل بار سیب درختی از مبدا ارومیه به مقصد کشور پاکستان را برعهده داشتند مدتی در مرز ریمدان با مشکلاتی مواجه شدند و اکنون بعد از گذشتن از مرز ریمدان در بازارچه مرزی کشور پاکستان به مدت ۱۵ روز بلاتکلیف مانده اند. به گفته شهروند خبرنگار حدود ۲۵ روز این بار داخل ماشین‌ها باقی مانده و تخلیه بار انجام نشده است. این موضوع را از سوی مسئولان پیگیری کرده اند، اما اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم در خواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار

با سلام،  تعداد بیست و هفت دستگاه تریلی یخچالی از مبدا ارومیه طی چند روز متوالی بارگیری کرده و به مقصد پایانه مرزی ریمدان در شهرستان چابهار وارد بازارچه مرزی کشور پاکستان شدیم به دلیل تحویل نگرفتن بار و پرداخت نکردن کرایه حمل از طرف تجار پاکستانی الان به مدت دوازده روز در نقطه صفر مرزی بلاتکلیف مانده ایم و هیچ مسئولی چه از طرف کشور ایران و چه کشور پاکستان جوابگو ما نیست بدون آب و غذا و سوخت و عدم نبود سرویس بهداشتی و حمام با عذاب روز‌ها را می‌گذرانیم تقاضامندیم به گوش مسئولان برسانید مشکل ما رو پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید:

صف ۱۵ کیلومتری کامیون‌های گرفتار در برف + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 



باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رئیس کل دیوان محاسبات کشور آغاز سال نو را به همتایان خود تبریک گفت
  • تبریک رهبر کره شمالی به پوتین به خاطر پیروزی در انتخابات
  • رانندگان کامیون‌های یخچالی در بازارچه مرزی کشور پاکستان همچنان بلاتکلیف مانده اند + فیلم
  • مدودف پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت
  • آمار نگران کننده پلیس راهور از کشته‌های تصادفات
  • چالوس یکطرفه شد
  • طی ۳ روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست
  • هشدار پلیس راهور به مسافران نوروزی
  • ٢٠ هزار کشته تصادفات جاده ای شوخی نیست
  • افزایش جریمه‌های رانندگی ارتباطی به معیشت مردم ندارد