Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   اردشیر حسینی گفت: متاسفانه رکود بازار مسکن همچنان ادامه داشته و با وجود سخنان مسئولان تغییری در شرایط این بخش بسیار مهم ایجاد نشده است.

وی ادامه داد: امسال بازار مسکن باز هم همچون سال گذشته شرایط رکودی خود را حفظ کرده و همین موضوع ادامه فعالیت را برای فعالان این حوزه دشوار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه مشاورین املاک خرم‌آباد عنوان کرد: متاسفانه بر اساس برآورد‌های صورت گرفته اکنون خرید و فروش در بازار مسکن نسبت به سال‌های گذشته حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد کاهش پیدا کرده و دولت نیز نتوانسته این رکود را برطرف کند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نرخ اجاره‌بها در خرم‌آباد، اظهار داشت: قیمت اجاره‌بها نسبت به سال گذشته در برخی از مناطق شهر خرم‌آباد ۳۰ تا ۴۰ درصد افزایش یافته و قانون خاصی برای نظارت بر این حوزه وجود ندارد.

وی گفت: چندین بار از سازمان‌های مسئول درخواست کرده‌ایم تا بتوان شرایط را برای نظارت بر بازار مسکن مخصوصاً تعیین نرخ اجاره‌بها مهیا کرد، اما متاسفانه پاسخی دریافت نشده است.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک خرم‌آباد گفت: دلایل مختلفی برای بالا بودن نرخ اجاره برای در خرم‌آباد وجود دارد که یکی از آن‌ها را باید متناسب نبودن تعداد ساختمان‌ها با جمعیت این شهر دانست.

حسینی بیان کرد: به هر حال اگر بتوان شرایط برای آغاز ساخت‌وساز در بخش مسکن مهیا کرد، شاهد رونق این حوزه و تاثیر ویژه آن بر زیر بخش‌های مختلف خواهیم بود باید پذیرفت که اکنون توان اقتصادی خانوار‌ها اجازه خرید و فروش مسکن را نمی‌دهد.

وی از فعالیت حدود ۷۰۰ مشاور املاک در سطح شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

انتهای پیام/د

رکود همچنان گریبانگیر بازار مسکن لرستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۰۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت صد دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۴,۱۵۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰۰ تومان (۲.۴۷ درصد) افزایش یافته است. هر واحد صد دینار عراق، روز گذشته با قیمت ۴,۰۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد بر خلاف افت قبلی با افزایش قیمت روبرو بوده است، بطوری که ۱۰۰ دینار عراق که در بازار آزاد دیروز به ۴,۰۵۵ تومان رسیده بود.

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰۰ تومانی (۲.۴۷ درصد) به ۴,۱۵۵ رسید. بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۱۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۱۰۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۴.۰۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۴.۷۹ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت دینار عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • وضعیت بازار اجاره مسکن در جنوب تهران
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • دست باز مستاجران در عقد قرارداد اجاره / با سامانه خودنویس، دیگر نیازی به مراجعه به مشاورین امکان نیست
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول