Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اين هفته پرسپوليسي ها بايد منتظر خبرهاي تازه اي از باشگاه باشند، خبرهايي اميدوار کننده که بخش عمده دردسرهاي کنوني سرخ ها را از بين مي برد.
به گزارش خبرگزاري آريا ، همه چيز به ماجراي ريزه اسپور، مهدي طارمي و محروميت باشگاه پرسپوليس برمي گردد.
گرشاسبي سرپرست موقت باشگاه پرسپوليس در گفت‌وگو با سايت اين باشگاه در اين باره گفته بود: «زماني که رئيس جمهور محترم ترکيه به کشورمان سفر کردند، آقاي دکتر سلطاني‌فر وزير محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپوليس با باشگاه ريزه‌اسپور را با ايشان مطرح کردند و مقرر شد براي رفع مشکل و اختلاف، پيگيري لازم صورت گيرد که در راستاي همين جلسه، همراه با اعضاي کميته حقوقي و بين‌الملل به ترکيه سفر کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر ما نيز با سفر آقاي رئيس جمهور و گروه همراه براي شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاري اسلامي به ترکيه همراه شد که شرايط خوبي را براي پيگيري‌هاي ما ايجاد کرد.»
در روزهاي اخير خبرهاي مختلفي به گوش مي رسد، خبرهايي مبني بر کاهش محروميت و جريمه سنگين پرسپوليسي ها. بر اساس آخرين اخبار محروميت چهار ماهه مهدي طارمي همچنان پابرجاست اما جريمه سنگين باشگاه پرسپوليس از 782 هزار يورو به 50 هزار يورو تقليل مي يابد.
همچنين محروميت پرسپوليس از دو پنجره نقل و انتقالاتي کاهش مي يابد و گويا سرخ ها فقط از يک پنجره محروم خواهند شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد.

  به گزارش ایسنا، حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.   علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:   «سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست   قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • عبدالکریم و تمجید فوق‌العاده از هواداران پرسپولیس
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • تیپ سرخپوستی عجیب هوادار زن پرسپولیس
  • خون هواداران زن پرسپولیس بر سکوی ورزشگاه
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • دانیال به ترکیب پرسپولیس برمی‌گردد