Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد تقی آبایی هزاوه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این خصوص کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه استان مرکزی همزمان با سراسر کشور می توانند به مدت یک ماه تا 25 دی ماه امسال برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.
وی بیان کرد: جشنواره امتنان در راستای اجرای ماده 195 قانون کار از طریق معاونت اجتماعی و فرهنگی و دفتر اداره کل امور اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و در استان ها از طریق معاونت اجتماعی ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: شناسایی و معرفی کارگران ، گروه های کار و واحد های نمونه در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات از اهداف برگزاری این جشنواره است.
آبایی هزاوه گفت: کارفرمایان، تعاونگران، واحدهای تولیدی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی می توانند برای ثبت نام در این جشنواره به سامانه ملی جشنواره به آدرس http://emtenan.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: این جشنواره در 2 مرحله استانی و ملی برگزار می شود که جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان مرکزی در دهه مبارک فجر و در سطح ملی در 11 اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با روز جهانی کار و کارگر در تهران برگزار می شود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی افزود: در جریان برگزاری این جشنواره از سه کارگر نمونه، سه گروه کار نمونه، سه واحد نمونه کارگری در سه بخش صنعت، کشاورزی و خدمات به صورت استانی تجلیل به عمل خواهد آمد و نفرات برتر استانی در صورت اخذ حد نصاب امتیاز به جشنواره ملی معرفی خواهند شد.
آبایی هزاوه بیان کرد: معیار انتخاب کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه در مرحله استانی، اختراع، نوآوری و خلاقیت، مسئولیت پذیری، نظم و انضباط است.
حدود 300 هزار بیمه شده تامین اجتماعی و حدود سه هزار واحد تولیدی، صنعتی و خدماتی کوچک، متوسط و بزرگ در استان مرکزی وجود دارد.
3005/6013/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قهرمانی گفت: بازرسان استاندارد مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از واحد‌های تولیدی استان به طور مستمر بازرسی و نمونه برداری می‌کنند تا از استمرار و تداوم کیفیت محصولات تولیدی استان اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۷۹۴ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان به عمل آمد که این عملکرد نشان دهنده تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسی و نمونه برداری از فرآورده‌های مختلف صنایع در راستای نظارت بر کیفیت و حسن اجرای استاندارد در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید می‌توانند کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار می‌توانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد فاقد انطباق را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • شروع هفته کار و کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • انتخاب سه کارگر فارس به عنوان نخبه ملی کشور
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • کیسه تخلیه مورد استفاده در جراحی لاپاراسکوپی تولید شد
  • ۲ استان فارسی در جمع دانشجویان نمونه کشوری