Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، «دوستت ندارم‌. اگر مرا نمی‌خواستی چرا به خواستگاری‌ام آمدی‌؟ سرت را مثل کبک زیر برف کرده‌ای و فکر می‌کنی نمی‌دانم که تو به من خیانت می‌کنی؟ بالأخره یک روز تلافی این کثیف‌کاری‌هایت را سرت در می‌آورم.»

 

زن و شوهر همسایه هر شب در خانه‌شان دعوا و مرافعه راه می‌انداختند و من و شوهرم گوش به دیوار بودیم و می‌خندیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این زوج چند ماه قبل با برگزاری جشن عروسی پا به خانه بخت گذاشتند و با ما همسایه شدند. آن‌ها از همان هفته اول زندگی مشترکشان درگیر همین بگومگوهای مسخره بودند، اما یکی نبود به من و شوهرم بگوید کار و زندگی ندارید که این‌قدر در کار دیگران دخالت می‌کنید؟! یکی‌دو بار دعوای زوج جوان خشن‌تر از قبل شد و زن همسایه با حالت قهر به خانه ما آمد. من هم می‌نشستم و نصیحتش می‌کردم که باید بیشتر قدر زندگی‌اش را بداند و این جرو بحث‌ها در اول هر زندگی‌ای طبیعی است.

 

افسوس که نمی‌دانستم طرح‌شدن مشکلات زندگی زوج جوان در خانه‌ام چقدر می‌تواند آسیب در پی داشته باشد. ایراد من این بود که درباره سیر تا پیاز مشکلات خصوصی زوج جوان، به شوهرم خبر می‌دادم. همین خطای من باعث شد همسرم درمورد زن همسایه دچار برداشت غلط بشود.

 

یک روز هم زن همسایه و شوهرش با عصبانیت به درِ خانه ما آمدند. دنبال شوهرم می‌گشتند و فحش و ناسزا می‌گفتند. تازه فهمیدم شریک زندگی‌ام در فضای مجازی برای این زن جوان پیام عاشقانه فرستاده و مزاحمت ایجاد کرده است. او وقتی با جواب منفی زن همسایه روبه‌رو می‌شود با طرح مشکلات آن‌ها تهدیدش می‌کند. باور نمی‌کردم شوهرم مرتکب چنین کاری شده باشد.

 

من و همسرم اشتباه کردیم که برای حل مشکلات زندگی زوج جوان، بدون آنکه شناخت درست و حسابی داشته باشیم، کاسه داغ‌تر از آش شدیم. البته زن و شوهر جوان هم اشتباه کردند که مسائل خصوصی و مشکلات خود را بدون درنظرگرفتن اصول زندگی آپارتمان‌نشینی برای همه ساکنان ساختمان باز کردند.

 

حالا باید هم آن‌ها به مرکز مشاوره بروند، هم من و شوهرم که حس زیبای اعتماد را در زندگی‌مان خدشه‌دار کرد.

رکنا

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح

طرح جوانی جمعیت به جهت حمایت از خانواده‌ها در هنگام تولد فرزند و تشویق خانواده‌ها برای فرزندآوری از سوی دولت مطرح شد و به اجرا درآمد، مادران مشمول طرح می‌توانند با توجه به شرایط در یکی از این طرح‌ها ثبت نام کرده و از آن بهره‌مند شوند.

اما یکی از مادران خرم آبادی با ارسال پیام از مشکلات این طرح سخن گفت و در خواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، جهت امتیاز خودروی به مادرانی که ثبت نام کرده اند و مادرانی که هنوز موفق به ثبت نام نشدند و همچنین مادرانی که به خاطر دهک بندی دچار مشکلاتی شدند درخواست پیگیری دارم. سایت بسته است و مادرانی که قصد ثبت نام دارند امکانش برایشان فراهم نیست و کسی نیز پیگیر این مشکل نیست. بنده از خرم آباد پیام می‌دهم و مشکل دیگری که مادران با آن مواجه هستند تاخیر در پرداخت وام فرزندآوری هستند ۵ ما از تولد فرزند بنده می‌گذرد، اما همچنان ۲۰۰ نفر در نوبت گرفتن وام هستند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • شوهرم را کشتم که خودم را نجات دهم | ضربه مرگبار کارد به قلب مرد جوان
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و آتش زد / «صدایی از من می‌خواست از مادرم انتقام بگیرم»
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد
  • پسر جوان مادرش را در خانه آتش زد
  • بیمار روانی مادرش را در خانه آتش زد
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • نمایش «وضوح ناقص» در خانه عکاسان جوان
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح