Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@15:05:29 GMT

مرد مورچه‌ای ؛ فیلمی ابرقهرمانی و پرفروش

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۱۵۲۲

مرد مورچه‌ای ؛ فیلمی ابرقهرمانی و پرفروش

فیلم سینمایی "مرد مورچه ای و زنبورک" نسخه تازه ای از فیلم ابرقهرمانی و پرفروش "مرد مورچه‌ای" محسوب می شود که این روزها مراحل میانی فیلمبرداری را پشت سر می‌گذارد.

پل راد، اوانجلین لیلی، مایکل پنیا، مایکل داگلاس و جرمی رنر بازیگران اصلی هستند که در فیلم "مرد مورچه ای و زنبورک" به ایفای نقش خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل راد به همراه "اندرو بارر" و گابریل فراری فیلمنامه این اثر را بر پایه دو رمان "مرد مورچه‌ای" و "زنبورک" اثر "استن لی" به نگارش در آورده اند.

تولید این پروژه ابرقهرمانی را "مارول استودیوز" بر عهده داشته و استودیو سینمایی والت دیزنی به عنوان توزیع کننده مرد مورچه ای و زنبورک معرفی شده است.

اسکات لنگ که دزدی خوش نیت است پس از آزادی از زندان به خانه هم سلولی قدیمی‌اش لوییز می‌رود. او یک روز برای ملاقات دخترش به خانه همسر سابقش می‌رود و به دلیل اینکه مخارج دخترش را فراهم نکرده است توسط همسرش بشدت سرزنش می‌شود. لنگ به دلیل سوابق بدی که دارد نمی‌تواند شغلی اختیار کند و اجباراً به گروه لوییز ملحق می‌شود تا با آن‌ها به سرقت برود.

 

در اولین سرقت لنگ وارد خانه‌ای می‌شود و با بازکردن گاو صندوق یک دست لباس پیدا می‌کند و تصور می‌کند که لباس موتور سواری کهنه است و آن را برمی‌دارد و با خود به خانه می‌برد و آن لباس را می‌پوشد. پس از پوشیدن لباس به یکباره به اندازه یک حشره کوچک می‌شود. لنگ که از این تجربه وحشت زده می‌شود قصد دارد تا لباس را سرجایش برگرداند ولی توسط پلیس بازداشت می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • «متفورمین» پرفروش‌ ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • «متفورمین» پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • متفورمین پرفروش‌ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • متفورمین پرفروش ترین دارو در سال ۱۴۰۲
  • دعای دفع حشرات؛ مفید برای از بین بردن مورچه، ملخ، موش و…
  • احتمالا جالب ترین عکسی که از مورچه دیده اید!
  • غافلگیری دزد خانه های رباط کریم در تاریکی کمد