Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@14:27:31 GMT

تصاویری از شو جواهرات علی دایی

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۱۵۶۵

تصاویری از شو جواهرات علی دایی

طرفداری:شو جواهرات علی دایی دیروز 24 آذر 96 در آینه دیوان لواسان برگزار شد . چهرهای برجسته ورزشی و هنری و اقتصادی کشور مهمان علی دایی و همسرش در این مراسم بودند.

به گزارش شریان نیوز، شو جواهرات علی دایی دیروز 24 آذر 96 در آینه دیوان لواسان برگزار شد. چهرهای برجسته ورزشی و هنری و اقتصادی کشور مهمان علی دایی و همسرش در این مراسم بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مراسمی که با هدایی نفیس و اجرای نمایشی توسط گروه "سیمارا " به مدریت خانم سیما اهوز به سبکى پرفورمنس و بر اساس تفسیر روز چهارم آفرینش و موضوع زایش نور و تولد خورشید بهمناسبت فرا رسیدن شب یلدا و کانسپت جواهرات برند نوربه یکی از خاص ترین مهمانی های کشور تبدیل شد.
در این رویداد که به مناسبت معرفى محصولات جواهرات "نور" برگزار مى شد، سعى بر بازآفرینى روایت حضور و غیاب نور بوده به سبک پرفورمنس تئاتر بوده است.

از میان متون بسیار در باب نور و اندیشه هاى پیرامون هستى و تهنیت آن، متن ها از فى حقیقه العشق سهروردى، سفر پیدایش عهد عتیق، شعر ایکاروس گاوین بنتاک با ترجمه ى زنده یاد احمد میر علایى، شعرى از مانى و مولوى و حافظ و بخشى از شعر خود ایشان است.                                                                   

 

برچسب هاعلی دایی

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، طی روزهای گذشته به شکلی عجیب شایعه شده بود ممکن است در پایان فصل، علی دایی سرمربی پرسپولیس شود و جای اوسمار ویرا را بگیرد.

البته که دایی قبلا هم گفته بود بابت دوری‌اش از فوتبال ناراحت نیست، از رسیدگی به خانواده‌اش لذت می‌برد و تصمیمی هم برای بازگشت به این حوزه ندارد. او بعد از شایعه اخیر هم آن را قویا تکذیب کرد و گفت سرمربی پرسپولیس نخواهد شد، همانطور که در نیم‌فصل، پیشنهاد جانشینی با یحیی گل‌محمدی را رد کرد. پرسش کلیدی اما اینجاست که اگر اوسمار در پرسپولیس چه نتایجی بگیرد، علیه او شایعه نخواهند ساخت؟ شاید فردا همه‌چیز کن‌فیکون شود اما امروز مربی برزیلی از ۱۰بازی ۸برد و یک مساوی آورده؛ خب چرا باید در این بازه زمانی شایعه عزل او سر زبان‌ها باشد؟ با کدام منطق؟

کد خبر 846876 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران علی دایی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • جدیدترین خودروی تسلا هم قیمت چینی‌های بازار ایران عرضه شد/ عکس
  • طلا و جواهرات خود را با سلیقه خود سفارشی سازی کنید
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • عکسی تازه از علی دایی با یک دختر در پیست اسکی
  • ۸ سکانس از مزه شیرین کارآفرینی که «ترین» شد؛ از «خر زورو» و شراکت با دایی‌جان تا تعیین نقشه راه تحول دیجیتال
  • واکنش علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • واکنش جدید علی دایی به مذاکره با باشگاه پرسپولیس
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر