Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@18:10:55 GMT

«لاتاری» یک اثر متفاوت از مهدویان است/ «خوک» تمام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۱۵۷۳

«لاتاری» یک اثر متفاوت از مهدویان است/ «خوک» تمام شد

ایمان کرمیان مدیر جلوه های ویژه میدانی درباره پروژه‌های سینمایی که این روزها در آنها مشغول به فعالیت است، توضیح داد.

ایمان کرمیان مدیر جلوه‌های ویژه میدانی آثار سینمایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جدیدترین فعالیت های سینمایی خود گفت: در حال حاضر در پروژه «لاتاری» به کارگردانی محمدحسین مهدویان همکاری می کنم که این اثر نسبت به دیگر آثار مهدویان با تفاوت های بسیاری همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «لاتاری» یک اثر اجتماعی روز با سناریو و ساختار کاملا متفاوت است و برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود.

مدیر جلوه های ویژه میدانی سریال «پایتخت» تاکید کرد: همکاری  در فیلم سینمایی «خوک» به کارگردانی مانی حقیقی را نیز به تازگی به پایان رسانده ام که این اثر در فضای آثار گذشته این کارگردان ساخته شده است.

وی توضیح داد: همچنین قرار است به زودی با محمدرضا هنرمند در پروژه «سمفونی نهم» همکاری داشته باشم. البته بعید می دانم این پروژه برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر آماده شود.

کرمیان در پایان گفت: امسال تعدادی فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر دارم که امیدوارم مورد توجه هیات انتخاب قرار گیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111 برچسب‌ها افتتاح پروژه سازه های عمرانی

دیگر خبرها

  • جزییاتی از تازه‌ترین پروژه ابوذر روحی/ این یک نماهنگ متفاوت است
  • پروژه‌های نیمه تمام راهسازی دشتستان تکمیل می شوند
  • نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • برگزاری نمایشگاه استانی آثار کمتردیده شده موزه ملی ایران
  • اسامی برندگان لاتاری در ایران | خاطرات برندگان لاتاری ایرانی
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد / جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب
  • پوستر جدید «آپاراتچی» منتشر شد/ جذب بیش از ۸۰ هزار مخاطب