Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس واحد میاندوآب گفت:‌ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک مجموعه علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی‌ می‌تواند در توسعه منطقه و شهر نقش بسزایی داشته باشد و این مجموعه در راستای رسیدن به این هدف، هماهنگ با تمام مدیران شهر عمل کرده و در خدمت توسعه همه جانبه شهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رامین رستمی در دیدار و گفتگو با رئیس شبکه بهداشت و درمان و تعدادی از کارکنان این شبکه و رئیس شورای اسلامی شهر میاندوآب با بیان گستره فعالیت بخش بهداشت و تأثیر آن بر روح و روان و توجه به اهمیت مجموعه اداره بهداشت و پرسنل زحمتکش بخش درمان و سلامت در ارتقای امنیت و سلامت جسمی مردم، فعالیت‌های انجام گرفته در این بخش را در شهرستان میاندوآب مهم ارزیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی با توجه به ظرفیت‌های مهم و خدادادی شهرستان میاندوآب، افق پیش روی توسعه این شهرستان را بسیار روشن اعلام کرد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب نیز با قدردانی از همکاری‌های این واحد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های سلامت گفت: «همه مسئولان شهر همگام با دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت و توسعه شهر میاندوآب تلاش می‌کنند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.»

سهراب حیدری آمادگی مجموعه بهداشت و درمان را در راستای کمک به توسعه هر چه بیشتر دانشگاه اعلام کرد و خواستار افزایش هرچه بیشتر تعاملات بین این دو مجموعه بزرگ شهر شد.

فخرالدین آذریان رئیس شورای شهر میاندوآب هم گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان یک مجموعه تأثیرگذار علمی می‌تواند چهره واقعی شهر را از لحاظ علمی و فرهنگی دگرگون کند و برای تحقق این مهم باید بیشتر مورد توجه و حمایت‌های مسئولان ارشد شهر قرار گیرد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۱۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا یوسفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور در نخستین نشست شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی ضمن قدردانی از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای اوامر مقام معظم رهبری درباره تنبیه رژیم غاصب صهیونیستی گفت: حمله موشکی به رژیم جعلی صهیونیستی که در پاسخ به حمله به ساختمان کنسولگری ایران اسلامی در دمشق و در دفاع از تمامیت ارضی و اقتدار جمهوری اسلامی صورت گرفت، ضرورتی انکارناپذیر و مبتنی بر ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بوده است.

وی اضافه کرد: مسلماً از این پس تاریخ منطقه غرب آسیا و معادلات آن به قبل و بعد از این حمله تحسین‌برانگیز تقسیم خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور با محکوم کردن جنایت وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌خصوص در ماه‌های اخیر در غزه گفت: این حمله آغاز ماجرا در پاسخ به سال‌ها جنایت رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی و مرهمی کوچک بر قلب داغدار خانواده‌های شهدا بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • دانشگاه آزاد با ارائه راهکارهای تحول‌آفرین به حل مسائل استان کمک کند
  • طهرانچی: مسیر پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی تحول بایدی است
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی ضرورتی انکارناپذیر و قانونی بود
  • تحقیقات مسئله‌محور در مسیر موفقیت/ امیدها به رشد درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه آزاد آباده افزایش یافت
  • توسعه شبکه آب شرب در منطقه تازه توسعه یافته شهرک آیدین میاندوآب
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی