Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی و ایجاد تعامل بیشتر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد با منطقه عملیاتی پارسیان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از لامرود؛ به منظور بررسی مسائل و مشکلات نیروهای پیمانکاری منطقه عملیاتی پارسیان و ایجاد تعامل بیشتر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد با منطقه عملیاتی پارسیان یک نشست هم اندیشی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود قائدی فرد رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد در حاشیه برگزاری این جلسه به خبرنگار لامرود گفت: مسائل و مشکلات نیروهای پیمانکاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد که پیمانکاران هرچه سریعتر نسبت به برطرف نمودن آنها اقدام نمایند. وی در این خصوص تاکید کرد: شرکت های پیمانکاری که در منطقه عملیاتی پارسیان مستقر و فعالیت دارند، باید ارتباط مستمری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان داشته باشند.   قائدی فرد خطاب به مدیران شرکت های خدماتی اعلام کرد: تمامی شرکت ها ملزم به اجرا نمودن طرح طبقه بندی مشاغل و تشکیل شورای اسلامی کار می باشند تا در این مورد اعتراضاتی از طرف کارگران و مراجعه کارگران به اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان در خصوص پیگیری مطالبات خود نباشیم و تمامی این مسائل و مشکلات در خود شرکت رفع و شاهد اطمینان خاطر کارگران از حفظ حقوق خود باشند.   رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد ادامه داد: در ادامه این جلسه موسوی ریاست منطقه عملیاتی پارسیان خواستار تعامل هرچه بیشتر این منطقه با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان شد و با تاکید بر برگزاری دوره های آموزشی آشنایی با قانون کار در سطح منطقه و شناخت کارگران از حق و حقوق خود، میزان رضایتمندی افزایش یابد و افزود؛ پیمانکاران ارتباط مستمر با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان داشته باشند و مسائل و مشکلات کارگران خود را با هماهنگی و همکاری اداره مذکور حل و فصل نمایند.   وی خاطر نشان کرد: در این جلسه از سوی مدیران منطقه عملیاتی پارسیان اعلام شد که این مجموعه آمادگی دارد که با همکاری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هر نوع سمینار و کارگاه آموزشی جهت کارگران و خانواده های آنها و عموم مردم در سطح شهر در محل مشخص برگزار نماید.   گفتنی است این جلسه  با حضور قائدی فرد رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان لامرد، موسوی ریاست منطقه عملیاتی پارسیان ، ریاست حراست شرکت زاگرس جنوبی، و تعدادی از روسای ادارات منطقه و نمایندگان پیمانکاران شاغل در منطقه برگزار شد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، میثم مداحی در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان ضمن قدردانی از فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان، گفت: هیئت استان اصفهان حدود دو سال بود که با سرپرستی اداره می‌شد و خوشبختانه امروز هیئت تعیین تکلیف شد.

وی افزود: مجمع امروز که در انتخابات حاضر بود، پشتوانه بسیار خوبی برای هیئت محسوب می‌شود و همین جا اعلام می‌کنم که ما نیز که همه ظرفیت مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اختیار هیئت قرار خواهیم داد تا سیاست‌های مجموعه دولت که شامل وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، در استان اجرایی شود.

نشست رئیس فدراسیون ورزش کارگری با کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامیجواد رمضی باز هم رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خطاب به کاندیداهای مجمع گفت: امروز دیگر رقابت تمام شده و باید رفاقت جایگزین رقابت شود؛ همه کسانی که کاندید شدند، ظرفیت بزرگی دارند و خواهشمندیم که از این ظرفیت در راستای گسترش و اعتلای ورزش کارگری استفاده کنند.

وی ادامه داد: ورزش کارگری اصفهان در گذشته حرف‌های زیادی در سطح کشور داشت و امیدواریم بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • اعلام عناوین شغل‌های سخت و زیان‌آور در خراسان جنوبی