Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی به سایت کمیته ملی پارالمپیک گفت: تیم پارا دوومیدانی در دوره قبل بازی های پاراآسیایی جوانان عنوان نایب قهرمانی را به دست آورده بود و با توجه به نتایجی که تیم جوانان در مسابقات جهانی سوییس کسب کرده و نیز شرایط اردویی و رکوردهایی که به ثبت رسانده بودند، پیش بینی می کردیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم پارا دو و میدانی جوانان همانگونه که پیش بینی می شد نتایج خوبی گرفت و ۱۸ مدال طلا، ۱۷ نقره و ۱۰ برنز کسب کرد. از طرفی سعیده عبدالهی، فاطمه انصاری و فاطمه نصیری در بخش بانوان و علی سپهوندی و محمود احمدی در بخش مردان دو طلا به دست آوردند.

رضایی به مشکل اجرایی در برگزاری مسابقات اشاره کرد و گفت: در این مسابقات می توانستیم مدال های بیشتری کسب کنیم که ادغام های بی مورد و مشکل اجرایی، مانع کسب مدال های بیشتر شد. با وجود این ملی پوشان بی توجه به حواشی و مشکلات، مسابقه دادند و موفق عمل کردند.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی از احتمال کسب مدال توسط پنج ورزشکار جوان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به رکوردهایی که پنج ورزشکار جوان ما به ثبت رسانده اند می توانند در بازی های پاراآسیایی جاکارتا عنوان سوم را کسب کنند. این ورزشکاران پشتوانه های خوبی برای تیم ملی بزرگسالان هستند.

وی به برگزاری مسابقه انتخابی نهایی خبر داد و گفت: مسابقات قهرمانی کشور آخر اردیبهشت ماه برگزار می شود که آخرین مرحله انتخابی تیم ملی است و همه ورزشکاران حتی کسانی که در مسابقات جهانی لندن حضور داشتند باید در انتخابی شرکت کنند تا با توجه به میزان آمادگی ورزشکاران و بررسی رکوردها، ملی پوشان را به اردو دعوت کنیم.

رضایی در پایان گفت: در بازی های پاراآسیایی دوره گذشته عنوان نایب قهرمانی را به دست آوردیم و در جاکارتا با هدف کسب مدال های بیشتر و بهتر، تیم را انتخاب و آماده می کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است

بیتا مرادخانی دارنده مدال نقره قهرمانی آسیا و ملی پوش اسکیت هنری اظهار کرد: ما در ۲۷ فروردین ماه عازم جزیره  قشم شدیم برای  طرح آموزشی که وزارت ورزش برای ملی پوشان و کاپیتان‌های تیم ملی در نظر گرفته بود. در روز اول یک دیدار با وزیر ورزش و جوانان داشتیم که برای ما مفید بود به دلیل اینکه کلاس ملی پوشان مطرح و درباره آن صحبت  شد. خیلی خوشحالم که در این دوره که اولین دوره اخلاق حرفه‌ای و روایت  پیشرفت بود در کنار قهرمانان و ملی پوشان کشورمان  حضور داشتم.

او افزود: سال گذشته برای رشته اسکیت هنری سال بسیار خوبی بود به دلیل اینکه ما پس از سال‌ها موفق به اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا شدیم و حتی با تجربه کمی که داشتیم توانستیم خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را از آن خودمان کنیم و همه این‌ها را از تلاش، سختکوشی و ایجاد انگیزه می‌دانم. ما سال‌ها به مسابقات اعزام نشدیم، اما انگیزه مان را از دست ندادیم و تلاش‌های بی پایان خانم میرزازاده  را در این موفقیت موثر می‌دانم. در حال حاضر ما در شهریور ماه مسابقات جهانی در رم  را داریم و امیدوارم در آنجا نیز خوش بدرخشیم.

مرادخانی گفت: در حال حاضر شرایطمان خوب است و داریم تمرین می‌کنیم. رشته اسکیت هنری خیلی جای پیشرفت دارد و با کمک‌های فدراسیون اسکیت و هیئت ورزش استان تهران می‌توانیم مدال بیشتری کسب کنیم.

ملی پوش اسکیت هنری تصریح کرد:  بزرگترین آرزویی که دارم این است که روی سکوی قهرمانی جهان بروم که با حمایت فدراسیون اسکیت آرزوی دست نیافتنی هم نیست.

او افزود: ما هنوز پاداش مدال مسابقات قهرمانی آسیا را از وزارت ورزش دریافت نکرده‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • کشتی‌گیران المپیکی در پاریس هم می‌درخشند؟
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات آسیایی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا - قرقیزستان؛ هادی ساروی به مدال طلا رسید
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد