Web Analytics Made Easy - Statcounter

اظهارات جدید سعید حجاریان و تصریح ایشان بر این نکته که «اصلاحات حال و روز خوبی ندارد» ظاهرا تلاشی است آسیب‌شناسانه برای بهبود حال و روز جنبش اصلاح‌طلبی که ایشان مطمح نظر دارند.

روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

اظهارات جدید سعید حجاریان و تصریح ایشان بر این نکته که «اصلاحات حال و روز خوبی ندارد» ظاهرا تلاشی است آسیب‌شناسانه برای بهبود حال و روز جنبش اصلاح‌طلبی که ایشان مطمح نظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داریوش سجادی همکار سابق نشریات اصلاح‌طلب، ضمن انتشار این مطلب نوشت: حسب اظهارات حجاریان جنبش اصلاحات از دیدن اقشار فقیر و محروم از «عدالت» غفلت کرد و غفلت از عدالت باعث شد تا عده‌ای با شعار‌های پوپولیستی و پخش پول به صحنه بیایند و خود را مدافع عدالت معرفی کنند.


خیر جناب حجاریان! با فرض پذیرش صداقت و حسن نیت‌تان، گریزی از این واقعیت نمی‌توانید داشته باشید که هنوز هم مطلب را نگرفته و متوجه نیستید از کجا خودتان و جنبش‌تان مبتلا به کژراهه شد؟!


هر چند دوری از طبقات محروم و بی‌توجهی به مطالبات ایشان و تکیه صرف به منویات و ارزش‌ها و نیاز‌های ثانویه «طبقه متوسط» بیت‌الغزل کسر قابل توجهی از اصلاح‌طلبان بود و هست و هر چند چنین خبطی واقعیت دارد و تصحیح آن امر مبارکی است، اما چیزی که هنوز ایشان بدان بی‌توجه‌اند آن است که محروم‌نوازی ادا درآوردن یا خلعت نیست تا به اقتضاء آن را پوشید و عندالاقتضاء آن را آویخت!


گویی طبقات محروم توده‌هایی بی‌شکل و بی‌هویت و فاقد درک و فهم و شعور و شخصیت و رعایایی مستمند و یتیمانی مستحق بنده‌نوازی‌اند که در گوشه‌ای نشسته و چشم انتظار آنند تا «از ما بهترانی» به منظور کسب اقبال، منت گذاشته و از سر لطف و احسان دست تفقد خود را بر سر ایشان بکشند!


خیر آقای حجاریان! محروم‌نوازی «پُز روشنفکری» نیست تا به اقتفای قدرت «مهتران» را بر «کهتران» مانوس سازد! غایت قصوای چنان تواضع کردنی، تظاهر کردنی است از جنس تصنع!


جناب حجاریان هر چند از سر عجز فرمود: ه‌اند: «اصلاحات حال و روز خوبی ندارند، ولی تنها راه رهایی کشور از معضلات همین اصلاحات است و هنوز هیچ بدیلی در مقابل آن وجود ندارد»، اما همان‌طور که شخصا و پیشتر خدمت ایشان معروض داشتم؛ قبل از هر اصلاحی همت خود را می‌بایست صرف درمان و استعلاج آلام روحی- روانی خودتان و جماعتی فرمائید که در برزخ هویت و منجلاب منیت، خودفریبی می‌کنند!


آن مزاری که از ۷۶ تاکنون بر سرش بی‌تابی می‌کنید چیزی جز قبری خالی نیست! در این قبر چیزی جز نفرت نانباشتید!


بالغ بر ۲۰ سال است جنبش مسمی به اصلاح‌طلبی‌تان را با حربه «هیولاسالاری» تنها مستظهر به نفرت از رقیب کرده و با ترویج ترس از رقیب و فریب و ارعاب مردم با این هشدار که «اگه به ما رای ندیدن هیولا‌ها می‌خورن‌تان»! برای مانائی‌تان در قدرت صحنه‌آرایی فرمود: ه‌اید. ۲۰ سال است که با تجارت ترس، سرپا مانده‌اید آقای حجاریان.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد

همتیان گفت: این تعداد واکسیناسیون دام به طور رایگان برای دامداران سطح شهرستان به ویژه مناطق محروم انجام شد.

وی با اشاره به اینکه سم‌پاشی آغل دام‌ها یک‌بار به طور گسترده در شهرستان اجرا شد، ابراز کرد: در برخی مناطق محروم از جمله منطقه فرومد و همچنین روستاهای حق‌الخواجه، کرنگ و کمردار در بخش کالپوش تا سه مرحله عملیات سم‌پاشی انجام شد.

وی با بیان اینکه هزار و ۱۷۶ بازدید نظارتی طی سال گذشته توسط کارشناسان این اداره انجام شد، اظهار کرد: ۲۰ دوره اردوی جهادی خدمت‌رسانی به مناطق محروم شهرستان میامی طی این بازه زمانی برگزار شد.

رییس شبکه دامپزشکی میامی ادامه داد: هزار و ۶۰ مجوز حمل دام و طیور برای دامداران این شهرستان طی سال ۱۴۰۲ صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای ۲۰ ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • افغانستانی‌ها بمانند یا بروند؟!/ ردّ پای 20 ساله لیدر اصلاح‌طلبان در مشکلات مردم و ایران
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • ‌لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به رشد تولید و سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کمک خواهد کرد
  • اصلاحات امام زمانی؛ برخورد با بی‌حجابان یا دولتمردان؟
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • مهدی نصیری; زیر تیغ اصلاح‌طلبان و اصولگرایان/ توهم یا شوخی یا پروژه هدفمند؟! +جدول
  • مجری جنجالی صداوسیما به اصلاح‌طلب و اصولگرا رحم نکرد: حرامید! +تصویر
  • ویرانه برجای‌مانده از آتش‌سوزی روستای گردشگری