Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@08:19:18 GMT

هوای جنوب امروز و فردا بارانی است

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۲۵۳۸

هوای جنوب امروز و فردا بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای جنوب کشور امروز و فردا بارانی است.

خبرگزاری میزان: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: هوای جنوب کشور امروز و فردا بارانی است.

دفریبا گودرزی اظهار داشت: سامانه بارشی در جنوب کشور امروز و فردا فعال است و شاهد بارش در استان های هرمزگان، خوزستان،فارس،بوشهر و سیستان وبلوچستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز شدت بارش ها در غرب هرمزگان است که موجب آبگرفتگی می شود.

وی ادامه داد: خلیج فارس تا روز سه شنبه مواج است و ارتفاع موج در تنگه هرمز به 4 پا می رسد.

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای بزرگ خبر داد و گفت: هوای شهرهای تبریز، ارومیه، اصفهان،کرج و از امروز مشهد آلوده است و این روند فردا هم ادامه دارد.

وی در مورد زمان بارش باران در شهرهای آلوده گفت: عصر پنج شنبه برای اراک، قزوین، کرج و تهران بارش باران پیش بینی می شود. البته این بارش فقط باعث کاهش آلودگی هوا شده و قابل توجه نیست.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور از فردا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود

به گزارش خبرآنلاین، رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: روز دوشنبه (۲۸ اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در نقاط مختلف کشور رگبار و رعد و برق را در پی خواهد داشت.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اظهارکرد: یکشنبه (۲۷ اسفند) در استان‌های گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه (۲۸ اسفند) سامانه بارشی وارد کشور می‌شود و در استان‌های شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، استان‌های واقع در سواحل غربی و مرکزی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی سبب بارندگی، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد بارش تگرگ، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مرتفع و سردسیر سبب بارش برف می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اضافه کرد: در روز سه شنبه (۲۹ اسفند) فعالیت سامانه بارشی تشدید می‌شود و علاوه بر مناطق ذکر شده مناطقی از جنوب و مرکز کشور و شمال شرق کشور را نیز در بر می‌گیرد. بیشترین فعالیت سامانه بارشی اواخر دوشنبه و روز سه شنبه در استان‌های لرستان، خوزستان، کرمانشاه، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال فارس، غرب استان‌های اصفهان و کردستان پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: روز چهارشنبه (اول فروردین ۱۴۰۳) از شدت فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود. در این روز به‌جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان، در سایر مناطق کشور بارش پیش بینی می‌شود. در این روز به‌تدریج از سمت غرب از میزان ابرناکی و بارش کاسته می‌شود. پنجشنبه (۲ قروردین ۱۴۰۳) در شمال شرق بارش پراکنده رخ می‌دهد و سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.

به گفته ضیاییان روزهای سه شنبه و چهارشنبه خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشوردرباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۸ اسفند) نیمه ابری و غبار صبحگاهی، به‌تدریج در بعضی ساعت‌ها رگبار باران، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌سه شنبه ( ۲۹ اسفند) ابری، در بعضی ساعت‌ها، بارش باران و گاهی رگبار و رعد و برق و افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهر کرد با کمینه ۱- و ۱ درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885113

دیگر خبرها

  • هوای بارانی مازندران در هنگام تحویل سال نو
  • هوای مازندران، هنگام تحویل سال نو بارانی
  • آسمان قم در نخستین روز نوروز بارانی است
  • هوای آذربایجان غربی از فردا برفی و بارانی می شود
  • هوای ۳ شهر کشور بر مدار نارنجی / شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از فردا
  • آغاز ناپایداری‌های جوی در استان کرمان از فردا عصر
  • هوای کرمانشاه از فردا بارانی می شود
  • ورود سامانه بارشی به کشور از فردا/ آسمان این استان‌ها بارانی می‌شود
  • گیلانی‌ها با هوای بارانی به استقبال بهار ۱۴۰۳ می‌روند