Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:آمریکایی ها در مقابل کاخ سفید اعتراض خود را نسبت به تصمیم ترامپ درباره بیت المقدس اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»،هزاران آمریکایی با تجمع در مقابل کاخ سفید،اعتراض خود را نسبت به تصمیم دونالد ترامپ درباره به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورای روابط اسلامی-آمریکایی،مسلمانان آمریکا برای فلسطین،حلقه اسلامی آمریکای شمالی،جامعه مسلمانان آمریکا،شورای سازمان های اسلامی آمریکا و یهودیان متحد علیه صهیونیسم،شکایات خود را به کنگره آمریکا در این زمینه اعلام کردند.

«اسامه ابو ارشید،رئیس سازمان مسلمانان آمریکا برای فلسطین در این باره گفت:بیت المقدس پایتخت دائمی فلسطین است حتی اگر این مسئله باب میل ترامپ و نتانیاهو نباشد.

ابو ارشید افزود:اگر آقای رئیس جمهور می خواهد ملکی را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد بهتر است از املاک خود اگر واقعا متعلق به خودش باشد استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد که بیت المقدس متعلق به ترامپ یا رژیم صهیونیستی نیست و رئیس جمهوری آمریکا حق ندارد زمین فلسطینی ها را از آنها بگیرد.

عبدالله هنیه،یکی از تظاهرات کنندگان گفت که او و خانواده اش از شیکاگو آمده اند تا اعتراض خود را نسبت به تصمیم ترامپ و همچنین همبستگی خود را با فلسطینی ها نشان دهند.

بسیاری از یهودیان و خاخام ها از سوی مراکز یهودیان متحد علیه صهیونیسم در واشنگتن و نیویورک نیز در میان شکرت کنندگان در تظاهرات بودند.

تظاهرکنندگان شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی و تصمیم ترامپ درباره بیت المقدس سر دادند.

آنها پلاکاردهایی با خود داشتند که روی آنها نوشته شده بود «همین حالا به اشغال فلسطین پایان دهید» و «بیت المقدس متعلق به فلسطینی ها است» و «ما تصمیم ترامپ را رد می کنیم».

این حرکت اعتراضی بدون درگیری در مقابل کنگره آمریکا به پایان رسید.

 

 

پایان پیام/7

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد

 دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا بار دیگر حمایت خود را از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اعلام و تاکید کرد: برخی از سیاستمداران یهودی در ایالات متحده پشت (رژیم) اسرائیل را خالی کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، ترامپ در مصاحبه با شبکه فاکس نیوز همچنین بار دیگر به شدت از تظاهرات‌های ضد صهیونیستی اخیر در دانشگاه‌های مختلف آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انتقاد کرد و مدعی شد که شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، شست وشوی مغزی شده‌اند.

ترامپ در ادامه با حمله به چاک شومر رئیس اکثریت دموکرات در مجلس سنا و بلندپایه‌ترین مقام یهودی در آمریکا که پیشتر با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جنگ غزه خواستار استعفای او شده بود، گفت: من دارم می‌بینم سیاستمداران یهودی (در آمریکا) پشت اسرائیل را خالی کرده‌اند. من این را می‌بینم، شما هم می‌بینید.

وی با اعلام حمایت دوباره از جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، از اقدامات جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در حمایت از (رژیم) اسرائیل انتقاد کرد و مدعی شد که دولت بایدن به اندازه کافی از این رژیم حمایت نمی‌کند.

ترامپ افزود: الان هیچ‌کس نمی‌داند ایالات متحده در کجا ایستاده است و به نظر من بایدن در کنار (رژیم) اسرائیل نایستاده و با این کار اشتباه بزرگی را مرتکب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لایحه علیه تظاهرات های حمایت از فلسطین در آمریکا تصویب شد
  • تصمیم ترکیه برای پیوستن به شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی
  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه نتانیاهو و ادامه جنگ غزه
  • تظاهرات اعتراضی شهرک‌نشینان همچنان ادامه دارد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در قلب تل‌آویو
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • روایت «شینهوا» از ماشین سرکوب آمریکا دربرابررستاخیزدانشجویان