Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای اداری شهرستان دیر با محوریت تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی این شهرستان برگزارشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ جلسه شورای اداری شهرستان دیر با محوریت تکریم و معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی این شهرستان با حضور سید اسماعیل موسوی مدیر کل سیاسی استاندار بوشهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی در این آیین اظهار داشت: مسئولان  باید تمرکز و توجه جدی تری به موضوعات سرمایه های اجتماعی، اقتصادی و انسانی داشته باشند و در این مسیر به دنبال جلب اعتماد مردم باشند.

وی گفت: مسئولیت ها در مدت کوتاهی است و چه بهتر که در این مدت کوتاه، مسئولین تنها دغدغه آنان  خدمت رسانی مطلوب به مردم باشد.

مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر تصریح کرد: مسئولان مشکلات تمام مردم بلخصوص مردم نقاط دور دست و محروم را حل کنند.

موسوی با بیان اینکه مسئولان باید قدردان این موقعیت ها یی که در اختیار آنها است باشند خاطرنشان کرد:  با هم افزایی و هم راستایی با یکدیگر در رفع مشکلات مردم با جان و دل تلاش کنند.

گفتنی است در پایان این مراسم مسعود تنگستانی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر و صفدر صالح کار به عنوان بخشدار مرکزی دیر معرفی و احکام خود را دریافت کردند و از خدمات نامدار درویشی معاون سیاسی و اجتماعی سابق فرمانداری شهرستان دیر نیز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد

ایسنا/تهران محمد امینی، به عنوان سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد منصوب شد.

طی حکمی از سوی قدرت الله شفیقی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران، محمد امینی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد منصوب شد.

وی از جانبازان جنگ تحمیلی و سابقه معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و بخشداری مرکزی رباط کریم را در کارنامه کاری خود دارد.

مراسم معارفه محمد امینی با حضور امین اسدی سرپرست فرمانداری، اعضای شورای معاونین و بخشداران این شهرستان در محل دفتر فرماندار برگزار شد.

 پیش از این مهرداد اینانلو مسئولیت این معاونت را عهده‌دار بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار مسئول کنسولگری روسیه با معاون استاندار
  • فرماندار مشهد: پیگیر کار مردم در میزهای خدمت باشید
  • تودیع و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان اهر
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ملارد معرفی شد
  • پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به جنایت رژیم صفا‌ک صهیونیستی
  • درآمدی بر حکمرانی مردمی؛ مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • مشارکت ساختارمند نه صرفاً تزئینی
  • زمان اعمال نرخ جدید کرایه‌های حمل‌ونقل عمومی