Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان زرند با اشاره به اینکه ۳۰ درصد اعتبارات فرهنگی شهرستان زرند را برای ساخت کتابخانه یزدان‌آباد اختصاص خواهیم داد گفت: ساخت این کتابخانه در اولویت طرح‌های فرهنگی این شهرستان قرار دارد.

حبیب‌الله خنجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زرند، با بیان اینکه خوشبختانه بحث زمین برای ساخت کتابخانه عمومی یزدان‌آباد با اهدا یک قطعه زمین به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بهترین نقطه یزدان‌آباد توسط ابوطالب امیری خیر فرهنگی حل شده است، اظهارداشت: برای ساخت این کتابخانه دو میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه نبود کتابخانه در این منطقه به شدت احساس می‌شود، عنوان کرد: استان کرمان در امر ساخت کتابخانه در کشور پیشرو بوده و تمام سعی ما بر این است که با جذب اعتبارات دولتی و همراهی خیران زمینه گسترش بیشترکتابخانه‌ها را در سراسر استان را فراهم کنیم.

فرماندار شهرستان زرند با بیان اینکه کتاب عصاره تمدن‌های بشری و کتابخانه‌ها مهد تمدن بشری هستند افزود: کتاب و کتابخانه این تمدن را به نسل‌های بعدی منتقل می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 30 درصد اعتبارات فرهنگی شهرستان زرند را برای ساخت این کتابخانه اختصاص خواهیم داد گفت:ساخت این کتابخانه در اولویت طرح‌های عمرانی و فرهنگی این شهرستان قرار دارد.

خنجری با تأکید بر توجه مقام معظم رهبری بر اهمیت کتاب و کتابخوانی خاطر‌نشان کرد: کتابخانه‌های عمومی خدمت‌رسان به آحاد مردم است و وقتی که کتابخانه‌ها در سطح جامعه توسعه یافت و کتاب جایگاه خود را پیدا کرد زیربنای فرهنگی هم توسعه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

R7860/P1486/S6,67/CT15

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم

اکبر ایزدی گفت: در پی بارندگی‌های دیشب و امروز و جاری شدن سیلاب‌ها، مسیر چاه غلامعلی مسدود شد.

وی افزود: شهروندان ضمن صبور بودن از سفر‌های غیرضرور پرهیز کنند.

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه غلامعلی خواست از چرای گوسفندان در مسیر رودخانه ها و سیلاب ها دوری کنند.

وی با اشاره به اینکه مسیر‌های جاده‌ای به غیر از جاده چاه غلامعلی که تا اطلاع ثانوی مسدوداست،  باز است.

ایزدی از رانندگان خواست بااحتیاط رانندگی کنند. 

چاه غلامعلی منطقه عشایری بخش یزدان آباد است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • کتابخانه‌های کشور به یک مرکز فرهنگی اجتماعی تبدیل شده‌اند
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • کتابخانه هدفمند، موفق و خلاق در دل کویر استان یزد
  • مسئولین استان نسبت به کتابخانه‌ها متفاوت عمل کنند
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • نحوه مدیریت و رویکرد کتابخانه‌های عمومی استان زنجان متحول شده است
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی-هنری در کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر