Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:36:20 GMT

تاج: داوران قشر مظلوم فوتبال‌اند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۳۸۱۶

تاج: داوران قشر مظلوم فوتبال‌اند

رییس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خود را می‌کنیم تا قدردانی ویژه‌ای از پیشکسوتان داشته باشیم.

به‌ گزارش "ورزش سه" و به نقل از ‌ایسنا، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال ایران با حضور در مراسم تشییع پیکر محمد صالحی، پیشکسوت داوری فوتبال ایران با تسلیت درگذشت با سابقه‌ترین داور داربی پایتخت،‌ اظهار کرد: خوشحال هستم که در جمع پیشکسوتان حضور پیدا کرده‌ام و از این که تمامی پیشکسوتان را در این جمع می‌بینم راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش می‌کنیم برنامه‌ریزی‌های زیادی داشته باشیم تا بتوانیم از پیشکسوتان داوری تقدیر به عمل آوریم.

 

رییس فدراسیون فوتبال در ادامه‌ درباره زنده‌یاد محمد صالحی، اظهار کرد: صالحی از داوران  بود که سابقه قضاوت چندین داربی را داشت. داوران از اهالی مظلوم فوتبال هستند و خوشحالم با این که ایشان فردی رسانه‌ای نبودند اما سایر پیشکسوتان داوری و اهالی فدراسیون فوتبال و رسانه در مراسم تشییع پیکر این داور شرکت کردند.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند

حسین زیوری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سطح بالای داوری مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: بهترین داوران جهانی و آسیایی ایران قضاوت مسابقات کاراته قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) که از ۲۶ اردیبهشت در همدان آغاز شده و تا ۶ اردیبهشت ادامه دارد را برعهده دارند.

وی افزود: کیفیت داوری مسابقات با حضور داوران کارکشته بسیار کم نقص بوده است.

داور آسیایی کاراته استان همدان با اشاره به فراهم کردن بهترین امکانات برای میزبانی مسابقات گفت: تلاش کردیم بهترین شرایط را برای نظم مسابقات در سالن امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان فراهم کنیم.

زیوری خاطرنشان کرد: معمولاً در مسابقات کاراته اطراف تاتامی‌ها شلوغ بوده و همین موضوع آرامش را از داور می‌گیرد و در نهایت تمرکز داور برای قضاوت بهم می‌ریزد اما در این مسابقات نظم مثال‌زدنی را فراهم کردیم.

وی با بیان اینکه قضاوت‌های کم‌نقصی را شاهد بودیم، بیان کرد: تا به امروز شاهد کم‌ترین اعتراضات به داوری بودیم که ماحصل تلاش‌های میزبانی بی‌نقص همدان و عملکرد درخشان داوران بوده است.

داور آسیایی کاراته استان همدان عنوان کرد: بنده، محمد ترابی، بهرام قنبری، حسن الماسی، سعید بهرامی‌عابد و محمدرضا راستی از همدان داوری این رقابت‌ها را برعهده است.

زیوری با بیان اینکه همدان سطح داوری بسیار بالایی دارد، گفت: هر ساله چندین دوره کلاس‌های ارتقا و بازآموزی داوری در استان همدان برای داوران برگزار می‌شود.

وی افزود: حمایت‌های ریاست هیئت کاراته استان همدان باعث شده داوری استان روز به روز در حال پیشرفت باشد.

کد خبر 6082094

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • حکم سنگین برای نایب رییس سابق فدراسیون؛ شهره موسوی به 10 سال حبس محکوم شد!
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال