Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس سازمان برنامه و بودجه براي همفکري با نمايندگان در خصوص افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي، ماليات و حذف يارانه دهک‌هاي بالا و متعادل کردن آنها در بودجه 97 اعلام آمادگي کرد.
مهرداد لاهوتي سخنگوي فراکسيون مستقلين در گفت‌وگو با ايسنا با اشاره به حضور نوبخت در جلسه صبح امروز (يکشنبه) اين فراکسيون اظهار کرد: در اين جلسه بحث‌هايي درباره افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي و ماليات در بودجه 97 و همچنين حذف دهک‌هاي بالاي درآمدي از دريافت يارانه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: ما مخالف حذف يارانه دهک‌هاي بالا نيستيم اما حذف ناگهاني 31 ميليون نفر از دريافت يارانه، افزايش قيمت حامل‌هاي انرژي و ماليات‌ها موضوعي است که جامعه کشش آن را ندارد و نمي‌توان آن را در يک مقطع انجام داد.
به گفته وي، محمدباقر نوبخت پس از استماع نظرات نمايندگان و ارائه توضيحاتي درباره لايحه دولت عنوان کرده که اين پيشنهاد دولت است اما دولت آمادگي دارد در اين زمينه با نمايندگان همفکري کند تا اين موارد در بودجه 97 متعادل‌تر شود.
انتهاي پيام

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از فایننشال تایمز، بانک های اروپایی گزارش داده اند که طی سال گذشته ۸۰۰ میلیون یورو به دولت روسیه مالیات داده اند که نسبت به پیش از آغاز درگیری مسکو و کی یف ۴ برابر شده است.

دلیل افزایش پرداخت مالیات از سوی بانک های اروپایی در روسیه بالا رفتن درآمد آنها در این کشور اعلام شده است.

فقط ۷ بانک اروپایی از جمله دویچه بانک، ای ان جی و کومرتس بانک اعلام کرده اند که از حضور در بازار روسیه ۳ میلیارد یورو درآمد داشته اند.

درآمد این بانک ها در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۱ معادل ۳ برابر رشد کرده است.

مالیات پرداخت شده از سوی بانک های اروپایی به دولت روسیه معادل ۰.۴ درصد کل مالیاتی بوده که کرملین انتظار داشت از فعالیت های غیر نفتی و گازی در این کشور دریافت کند.

افزایش نرخ بهره بانکی و تحریم های اعمال شده علیه روسیه از جمله عوامل موثر بر افزایش درآمد بانک های خارجی در این کشور بوده است.

فقط نیمی از مالیات پرداختی از سوی بانک‌های اروپایی به دولت روسیه از سوی بانک رایفایزن اتریش پرداخت شده چرا که این بانک بیشترین حضور و فعالیت را نسبت به دیگر بانک‌های دیگر اروپایی در روسیه دارد.

کد خبر 6092784 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک موافقت کرد
  • یارانه‌بگیران بخوانند/ یارانه‌ها و مستمری‌ها در بودجه ۱۴۰۳ چقدر افزایش پیدا می‌کند؟ + عکس
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ مصوب شد
  • تصمیم نهایی مجلس درباره یارانه‌ها در سال ۱۴۰۳/ اعلام جزییات مصوبه دولت
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • موافقت مجلس با یارانه نان، دارو و شیرخشک
  • تصویب جدول منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه