Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت که بازیکنان تیم پدیده نیز از دیدن صحنه شکستن پای او در بازی با سپاهان تا صبح نخوابیدند.

سینا اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره وضعیتش پس از شکستگی پای راستش در بازی دوستانه مقابل سپاهان در جزیره کیش گفت: در کیش که بودیم، به صورت موقت پایم را گچ گرفتند که به تهران بیایم و دیروز گچ پایم را باز کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است امروز به بیمارستان بروم که بستری شوم و اگر مشکلی نباشد، صبح دوشنبه عمل جراحی خواهم کرد.

وی درباره صحنه‌ای که منجر به شکسته شدن پای راستش شد، اظهار داشت: اواخر بازی بود که اتفاقاً بازی جنجالی هم شده بود. من پاس دادم که بچرخم، اما بازیکن سپاهان با استوک روی پای تیکه گاهم آمد. چون پای راستم را ستون کرده بودم و تمام وزنم روی همین پا افتاده بود، شکست و برگشت. بازیکنان پدیده که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند، گفتند از دیدن این صحنه تا صبح نخوابیده‌اند. خودم هم ابتدا که به زمین افتادم می‌خواستم بلند شوم، اما یک دفعه دیدم پای من کاملاً برگشته و همان موقع ترسیدم و شروع کردم به فریاد زدن. فشارم افتاده بود و دیگر نفهیمدم چه شده است.

بازیکن تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: خیلی اتفاق بدی بود و سه شب از شدت درد نخوابیدم. فقط به دیوار تکیه می‌زنم که تکان نخورم و یک مقدار پایم را تکان می‌دهم یا می‌خواهم آن را بلند کنم، صدای عجیبی می‌دهد و شکستگی آن صدا می‌دهد. به زور دو سه آمپولی که زده‌ام دردم کمتر شده، اما هنوز خیلی درد دارم. اتفاق بدی بود، کم کم به بازی کردن در لیگ برتر نزدیک می‌شدم که این اتفاق برای من افتاد. با این شرایط هم تا پایان فصل باید پایم در گچ باشد و امیدوارم بتوانم زودتر به فوتبال برگردم.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود

­    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  به نقل از آبولا؛ سرخیو کونسیسائو در مورد دیدار شب گذشته پورتو مقابل چاوز و درخشش مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی طارمی یک بازیکن کاملا حرفه ای است و احمقانه است که او را در ترکیب تیم قرار ندهم، من به آمادگی بازیکنان و فداکاری آنها نگاه می‌کنم.   سرمربی پورتو در مورد پایان قرارداد طارمی با باشگاه پورتو گفت: ­قرار داد بازیکنان برای من در ترکیب اصلی معنایی ندارد، این اولین بازیکن نیست و آخرین هم نخواهد بود، بازیکنان در تیم‌های مختلف جابجا می‌شوند و طارمی هم در پایان فصل از ما جدا می‌شود، اما هر بازیکنی آماده باشد در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.   وی ادامه داد: با حضور طارمی در اینتر این تیم قدرتمند‌تر خواهد شد، طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است.   همچنین او در مورد حضور بازیکنان در ترکیب اصلی تیم گفت: من به کسی جایزه نمی‌دهم، بازیکن باید آماده باشد تا در‌ ترکیب تیم قرار بگیرد و گونسالو سوزا نیز در بازی شب گذشته حضور داشت و ما نیاز دیدیم این بازیکن جوان در ترکیب تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • پوستر پرسپولیس با یک بازیکن غیرمنتظره
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • سرمربی پورتو: اینتر با طارمی قدرتمند‌تر می‌شود
  • پدیده عجیب در ایران؛ استوری مشترک بازیکنان سپاهان با هشتگ عجیب‌تر! | تصویر
  • اقدام جالب آرتتا: پدیده 14 ساله در تمرین آرسنال
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند