Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش بر لزوم توجه به حمل و نقل عمومی در بودجه 97 کشور تأکید کرد و گفت: در همین راستا تقاضای وقت ملاقات با لاریجانی را مطرح کردم تا درخصوص این موضوع با وی صحبت کنیم.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در آغاز جلسه سی‌ام شورای شهر تهران با اشاره به لایحه بودجه سال 97 که از سوی دولت به مجلس تقدیم شده است، اظهار کرد: در بودجه بندهایی درخصوص کم کردن پرداخت یارانه و افزایش قیمت سوخت آمده است که هر دوی این موضوعات برای کلانشهرها مهم است و اگر از این ردیف‌ها چیزی عاید شهرها بخصوص در حوزه توسعه حمل و نقل ریلی نشود، ظلم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران که درخصوص بودجه صحبت کردیم، مقرر شد که اعضای شورای شهر تهران فعالانه با نمایندگان مجلس و... صحبت کنند تا حق کلانشهرها درخصوص حمل و نقل عمومی پرداخت شود.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه تبصره 18 بودجه اجازه داده که از محل افزایش قیمت سوخت به حمل و نقل عمومی کمک شود، گفت: دولت نهم و دهم هنگامی که بحث یارانه را مطرح کرد، عنوان کرد که به حمل و نقل عمومی هم کمک می‌کند اما از آنجایی که همه پول صرف یارانه شد، چیزی به حمل و نقل عمومی نرسید.

هاشمی با بیان اینکه از طرف تهران و سایر کلانشهرها از هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، دولت و... درخواست می‌کنم که بخشی از بودجه حامل‌های انرژی را به رشد و توسعه حمل و نقل عمومی اختصاص دهند، گفت: دقت داشته باشید که اگر نرخ سوخت افزایش یابد اما حمل و نقل عمومی توسعه نیابد، باعث نارضایتی مردم می‌شود و در همین راستا تقاضای وقت ملاقات با لاریجانی را مطرح کردم تا درخصوص این موضوع با وی صحبت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • آخرین خبر از وضعیت مصدومیت یاسین سلمانی