Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه > محیط زیست - مهر نوشت: در حالیکه امروز ۲۶ آذر مدارس ابتدایی تهران به دنبال آلودگی در تعطیلی به سر می برند از طرف استانداری تهران اعلام شده است که در صورت تداوم آلودگی کمیته اضطرار آلودگی تشکیل می شود.

در حالیکه با قرار گرفتن شاخص آلودگی هوای تهران در شرایط ناسالم بار دیگر زنگ تعطیلی مدارس به صدا در آمد و احتمال تعطیلی پایتخت در صورت استمرار وضعیت قوت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استانداری تهران در این زمینه اظهار داشت: در صورتی که اوضاع آلودگی به همین شکل باقی بماند، کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران مجددا تشکیل جلسه داده و تصمیمات جدی تری اتخاذ خواهد کرد.

شامگاه روز گذشته ۲۵ آذرماه به دلیل بالا بودن شاخص کیفی هوای تهران جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران در استانداری تهران برگزار شد و در نهایت با تصویب این کمیته مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی و مهد کودک غیر از فیروزکوه و دماوند تعطیل اعلام شد.

همچنین با توجه به وضعیت آلودگی هوا در شهر تهران در کمیسیون ویژه آلودگی هوا مقرر شد امروز، طرح ترافیک به طرح زوج و فرد گسترش پیدا کند و فروش طرح روزانه ترافیک ممنوع اعلام شود.

 

 

 

 

۴۲۴۲

کلید واژه‌ها : سازمان محیط زیست - آلودگی هوا - محیط زیست -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور

برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران یک هفته به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیات فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران برگزار و مقرر گردید در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیات فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • تداوم تنفس هوای مطلوب در تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران در روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مدارس چند شهر خوزستان فردا سه‌شنبه تعطیل شد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • تعطیلی یک‌هفته‌ای فوتبال تهران بعداز کتک‌زدن داور
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق