Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۵۰ درصدی قیمت حامل های انرژی موجب افزایش تورم در جامعه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سید هادی بهادری در گفت و گو با اروم نیوز، در رابطه با افزایش قیمت سوخت به ویژه بنزین اظهار داشت: در مورد افزایش قیمت حامل های انرژی دو دیدگاه وجود دارد، اول اینکه افزایش قیمت حامل های انرژی باعث کاهش بار ترافیکی و نیز انتقال بار از جاده به سمت ریل ها شده و خود این مسئله موجب کاهش قاچاق و موارد مشابه این چنینی می شود، دیدگاه دوم این است که افزایش قیمت سوخت باعث افزایش قیمت سایر کالاها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در مجلس میان نمایندگان مردم، نظرات متفاوتی وجود دارد اما به طور کلی می توان گفت نمایندگان تابع نظریه دوم هستند و اکثریت نمایندگان موافق افزایش قیمت حامل های انرژی نیستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه من خودم با افزایش ۵۰ درصدی قیمت بنزین مخالفم، تاکید کرد: اگر نرخ بنزین به یکباره از ۱۰۰۰ تومان به میزان دو برابر یعنی ۱۵۰۰ تومان افزایش یابد، احساس می کنم بار تورم را افزایش می دهد.

وی، گفت: امکان افزایش قیمت حامل های انرژی تا پایان سال ۹۶ وجود ندارد اما در بودجه سال ۹۷ زمینه ای برای افزایش قیمت حامل های انرژی فراهم شده است و باید ببینیم در مجلس چه تصمیم گیری هایی در این مورد انجام می شود.

بهادری، با تاکید بر اینکه ظرف ۴۰ روز آینده مجلس نظر خود را در مورد تصویب یا عدم تصویب نهایی طرح افزایش قیمت حامل های انرژی اعلام می کند، گفت: من موافق افزایش ۵۰ درصدی نیستم نهایتا ۵ تا ۱۰ درصد افزایش قیمت سوخت میسر است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین موضوعی است که تمامی اقشار را درگیر خود می کند، خاطرنشان کرد: بنزین به اعتقاد من موضوعی است که تمام اقشار مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و شمول عمومی دارد بنابراین من موافق افزایش قیمت بنزین به این صورت نیستم چراکه وضعیت معیشتی مردم را تحت تاثیر قرار می دهد و بار تورمی آن در جامعه بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ مدرسه در اصفهان تحت تاثیر فرونشست / حقوق معلمان حق‌التدریس افزایش پیدا می‌کند
  • تنگنای معیشتی کارگران در سال ۱۴۰۳/ جامعه کارگری مخالف ورود مجلس به موضوع تعیین مزد است
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • در ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، قیمت نان ۳۲ برابر شد!