Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدرضا مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری مسابقات در دو بخش برادران و خواهران و در دو رده سنی زیر ۱۶ سال و بالای ۱۶ سال اظهار کرد: در مجموع نزدیک به ۳۵۰ فعال قرآنی در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کرده بودند و نفرات برتر به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.
وی افزود: در بخش برادران و رده سنی بالای ۱۶ سال، آقایان محسن خطیبی، امین هادی و حمید فلاح، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم رشته ترتیل را کسب کردند و در بخش زیر ۱۶ سال رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب به آقایان امیرعلی جهانشاهی، مهدی عاشوری و حامد بخشی رسید و در بخش ترتیل خواهران نیز به ترتیب، خانم‌ها سمیرا حسنی، بهناز جباری و طیبه رحمانی فر رتبه اول تا سوم رده سنی بالای ۱۶ سال را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: در رشته قرائت تحقیق برادران و در رده سنی بالای ۱۶ سال، رتبه‌های اول تا سوم به ترتیب به آقایان سید یوسف حسینی، وحید خدابخشیان و امیرحسین مرادی رسید و در همین رشته، آقایان محمدصادق عرب زینعلی، محمدامین خلیل نژاد و امیرذوالفقار پاکزادیان صاحب رتبه‌های اول تا سوم زیر ۱۶ سال شدند و رتبه‌های برتر قرائت تحقیق در بخش خواهران نیز به فاطمه محمدتقی، فاطمه کلیچ و خورشید سلطان‌علیان رسید.
مرتضوی ادامه داد: در رشته اذان بالای ۱۶ سال، آقایان حسن گلپایگانی، ابوالفضل مطواعی و وحید پورچه صاحب رتبه‌های برتر شدند و در بخش زیر ۱۶ سال نیز امیرحسین طالبی نیک، امیر حدیدی و صادق اسماعیلی، اول تا سوم شدند.
وی تصریح کرد: در رشته حفظ کل برادران، آقایان سجاد واعظی، عباسعلی فتحی و عبدالحسین صالحی اول تا سوم شدند و در همین رشته، خانم‌ها عطیه تبیانیان، زهرا مؤذن نژاد و زهرا کرمانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود اضافه کرد: رتبه‌های اول تا سوم رشته حفظ ۲۰ جز در بخش برادران به آقایان سید قاسم خاکپاش، سعید حکیمی و روح اله قاراچشمه رسید و در همین رشته، در بخش خواهران، به ترتیب خانم‌ها منصوره آقاحسنی، فاضله پشتیبان و فاطمه محمدخانی، صاحب رتبه‌های اول تا سوم شدند.
وی گفت: آقایان، امیر محمودیان، محمد ذوالفقاری و محمد یونسیان در رشته حفظ ۱۰ جزء برادران بالای ۱۶ سال، اول تا سوم شدند و آقایان امید دباغی پور، محمدمهدی مهدوی و علی عزیزی عناوین اول تا سوم رده سنی زیر ۱۶ سال این رشته را به دست آوردند و خانم‌ها، کوثر تبیانیان، سمانه حیدری و سمیه جعفری به رتبه‌های اول تا سوم بخش خواهران دست یافتند.
مرتضوی اظهار کرد: در رشته مفاهیم آقایان، محمد نوروزی، محسن رجبی و ابوالفضل رمضان قربانی و در بخش خواهران، زینب پیوندی، نصیبه عسگری مایانی و منیره سمنانی به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.
وی گفت: در رشته حفظ ۵ جزء برادران، محسن بنائیان، حسین مطواعی و علی سالاریان و در بخش خواهران، نرگس میرکو، زهرا وارثی و صفیه شکری رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و عناوین اول تا سوم رشته حفظ ۳ جزء برادران به امیر قاسمی، علی بهرامی پور و مصطفی محمدی رسید و همچنین خانم‌ها اکرم دلخواه، زینب طالع زاری و فاطمه جزء طوسی، رتبه‌های برتر این رشته را کسب کردند.
مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود افزود: در حفظ ۱ جزء برادران، ابوالفضل صادقی نسب، علی رضائیان و محمدجواد عاقلی و در همین رشته در بخش خواهران، نفیسه رهبر، حمیده رضائیان و زینب سادات حامدی به رتبه‌های اول تا سوم رسیدند.
شایان‌ذکر است، نفرات اول برخی رشته‌ها، به‌عنوان نمایندگان استان سمنان، بهمن‌ماه سال جاری برای شرکت در مسابقات مرحله کشوری به تهران اعزام خواهند شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو

دریافت 29 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محور شاهرود- توسکستان در شمال شهرستان شاهرود امروز میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود آن هم در زمانی که پنج روز از اردیبهشت ماه نیز گذشته است. محور توسکستان در محدوده استان سمنان مسدود نیست اما تردد بدون زنجیر چرخ نیز در بخش‌های وسیعی از آن امکان ندارد. این جاده شاهرود را به گرگان متصل می‌کند.

کد خبر 847069 برچسب‌ها برف خبر مهم استان سمنان

دیگر خبرها

  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • صدرنشینی تارگت در مسابقات لیگ تیراندازی سمنان
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • افتتاح پایگاه سلامت مدارس در شاهرود
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد