Web Analytics Made Easy - Statcounter


خبرگزاري آريا-اداره کل روابط عمومي بانک صادرات ايران در ارزيابي عملکرد واحد روابط عمومي استان هاي اين بانک در سراسر کشور طي شش ماه ابتداي سال ٩٦، روابط عمومي بانک صادرات استان قم را به عنوان واحد منتخب برگزيد.
بنا براين گزارش، خلاقيت و توانمندي در ايجاد ارتباط دوسويه درون سازماني و برون سازماني ، استفاده از ظرفيت هاي موجود براي معرفي بهترين و مناسب ترين خدمات بانک به مشتريان و ايجاد اثر بخش ترين فضاي اطلاع رساني و اعتماد سازي را از جمله مولفه هاي اين انتخاب مي توان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرداخت  بيش از ٧٠ ميليارد ريال تسهيلات حمايتي در استان قم
گفتني است، بانک صادرات ايران در راستاي حمايت از برنامه هاي اقتصاد مقاومتي، رونق توليد و کمک به ايجاد مشاغل خانگي طي شش ماه اول سال ٩٦ در استان قم با اعطاي بيش از ٧٠ ميليارد ريال تسهيلات به واحد هاي توليدي زمينه اشتغال ٤٩٠ نفر را فراهم کرد.
تسهيلات اين بانک در استان قم براي حمايت از کارگاه ها و کارخانجات در قالب برنامه هاي اقتصاد مقاومتي و رونق توليد و همچنين کمک به امر اشتغالزايي خانگي درمناطق کمتر توسعه يافته طي شش ماه ابتداي سال جاري به  ٧٠ ميليارد و٦٢٧ ميليون ريال رسيد که در اين راستا شرايط اشتغال ١٨٥ نفر به طور مستقيم و ٣٠٥ نفر به طور غير مستقيم فراهم آمده است.
بنا براين گزارش، واحد هاي توليدي در اين استان طي مدت مذکور بيش از ٤٦ ميليارد ريال، معرفي شدگان


کميته امداد حضرت امام خميني (ره) بالغ بر ٢٣ ميليارد ريال و معرفي شدگان سازمان بهزيستي٦٢٠ ميليون ريال از بانک صادرات استان قم تسهيلات دريافت کرده اند

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان محمدجواد ساوری روز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته به‌منظور حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی حوزه صنایع‌دستی گلستان، مبلغ ۳۲۶ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال تسهیلات به ۳۸۷ طرح اشتغال‌زایی صنایع‌دستی استان پرداخت شد. مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ ۲۱۳ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال برای ۳۴۲ طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان تمام شهرستان‌های استان پرداخت شد. او اضافه کرد: تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود ۴ درصد و با بازپرداخت ۵ساله به افرادی تعلق می‌گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته‌های مصوب صنایع‌دستی را در منزل داشته باشند. ساوری همچنین بیان کرد: در این مدت همچنین مبلغ ۱۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸ به ۴۵ طرح صنایع‌دستی پرداخت شده است. این تسهیلات با نرخ سود ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۹ همت ‌تسهیلات‌ مسکن ملی خودمالکی در خوزستان
  • پرداخت ۳۲۶ میلیارد تسهیلات به صنایع‌دستی گلستان
  • پرداخت ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل خانگی در مرند
  • ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به عشایر غرب خراسان پرداخت شد
  • پرداخت بیش از ۳۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به حوزه صنایع‌دستی گلستان
  • ۱۱۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات ساخت، خرید و تعمیرات پرداخت شد
  • پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات ساخت و خرید مسکن