Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مسابقات سنگنوردی نونهالان و نوجوانان آسیا روز یکشنبه در سنگاپور ادامه یافت و دو دختر نونهال کشورمان به مرحله فینال این رقابت ها راه یافتند.

به گزارش فدراسیون کوهنوردی و صعودهای زمستانی، سارا زراعت زاده از کرمان و تامیلا تذری از مشهد دختران نونهال ایرانی هستند که موفق به صعود به فینال این رقابت ها شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات به صورت ترکیبی و در سه ماده لید، بولدر و سرعت برگزار می‌شود و ایران با 24 سنگنورد دختر و پسر در دو رده سنی نونهال و نوجوان در این رقابت ها شرکت کرده است.
در این رقابت ها کشورهای ایران، هنگ کنگ، قزاقستان، تایلند، سنگاپور، هند، کره جنوبی و چین تایپه حضور دارند و 61 دختر و 82 پسر با یکدیگر رقابت می کنند.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ایرنا درتلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی **1828**1545

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی

 با برگزاری مرحله مقدماتی دور دوم مسابقات نوجوانان دختر لیگ والیبال آذربایجان شرقی جام آینده سازان، چهره ۴ تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شد.
این مسابقات با حضور ۱۶ تیم در ۴ گروه ۴ تیمی آغاز شد ودر پایان مرحله اول، ۸ تیم به دور دوم مسابقات صعود کردند.

مسابقات دور دوم در دو گروه ۴ تیمی برگزار شد ودر مرحله نیمه نهایی تیم نیکان با افشانی بازی خواهد کرد و تیم هیات والیبال میانه به مصاف تیم هدف می‌رود تا تیم‌های صعود کننده به دیدار پایانی مشخص شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  •  صعود مقتدرانه رستمی به فینال آسیا
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه
  • پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا صعود کرد
  • صعود پویا دادمرز به فینال کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • این دختران ایرانی برای زیبا شدن خود را می سوزانند
  • صعود ۴ تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال نوجوانان دختر آذربایجان شرقی
  • رومانی، هلند و برزیل، رقبای دختران ایرانی در مسابقات قهرمانی جهان
  • حریفان دختران هندبال ایران در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • دختران ایران حریفان خود را در رقابت‌های قهرمانی جهان شناختند
  • صعود علیپور به مرحله نهایی سرعت؛ دارابیان حدنصاب جدید ملی به ثبت رساند