Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@02:04:08 GMT

سفیران فرهنگی منطقه ۳ شهری کاشان گرد هم آمدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۴۹۲۶

سفیران فرهنگی منطقه ۳ شهری کاشان گرد هم آمدند

فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) میزبان خانواده‌های سفیران فرهنگی منطقه سه شهرداری کاشان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ آشنایی خانواده‌های سفیران فرهنگی با فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری و آموزشی فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) در قالب دورهمی خانوادگی همراه با اکران فیلم سینمایی «ورود زنده‌ها ممنوع»، برپایی ایستگاه گریم کودک، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع شخصیت شناسی و پخش کلیپ‌های شهروندی از جمله اهداف برگزاری ویژه برنامه‌های شهروندی این فرهنگسرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، در حاشیه اکران فیلم سینمایی، با اشاره به اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و ورزشی در فرهنگسراها، به ترویج فرهنگ شهروندی، جذب خانواده‌ها و حضور مردم محلات در فرهنگسراها تاکید کرد.

مرتضی والی‌زاده، آموزش‌های شهروندی با موضوع اجتماعی و فرهنگی، فرهنگ سازی به شیوه صحیح، حضور جوانان و نوجوانان در برنامه‌های متنوع فرهنگسراها را از دیگر اهداف برنامه‌های فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) برشمرد.

حضور حافظان جزء سی‌ام پایگاه حضرت رقیه(س) لتحر و خانواده‌های فرهنگی و پذیرایی از دیگر برنامه های این دورهمی خانوادگی بود.

فیلم‌های سینمایی با موضوعات اجتماعی، شهروندی، آموزشی و فرهنگی با همکاری سفیران فرهنگی منطقه سه و مرکز آموزش فجر در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی(ره) اکران شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ همزمان با آغاز هفته سلامت و در اولین روز از هفته سلامت، زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی اراک به صدا درآمد.

از یکم تا هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به عنوان هفته ملی سلامت نامگذاری شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در مراسم نواختن زنگ سلامت در دبستان حاج کاظمی گفت: حدود ۶۲ هزار دانش آموز با عنوان همیاران سلامت آموزش دیدند که یک چهارم دانش آموزان استان مرکزی می‌شود.

مولوی افزود: اگر دانش آموزی سلامت جسمی داشته باشد، میتواند هم آموزش خوب ببیند و هم پرورش خوبی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک هم با بیان اهمیت سلامت در جامعه گفت: هرکشوری برای پیشرفت نیاز به نیروی جوان سالم دارد بنابراین باید از خانواده‌ها و آموزش و پرورش اقدام کرد، زیرا خانواده رکن مهمی است.

امانی افزود: برنامه‌های مختلفی در مدارس باهمکاری دانشگاه علوم پزشکی در زمینه‌های مختلف از جمله آموزش بهداشت جسمی، دهان و دندان و سایر موارد برگزار می‌شود که به عنوان سفیران و همیاران سلامت همکاری می‌کنند.

روغنی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان مرکزی هم با اشاره به شعار هفته سلامت با عنوان سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت گفت: دانش آموزان سفیران سلامت هستند که همراه با مراقبان سلامت آموزش‌های لازم در زمینه بهداشت فردی و اجتماعی، تحرک بدنی و سایر موارد را می‌بینند و به خانواده منتقل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاشانی‌ها از تردد در مسیر رودخانه‌ها خودداری کنند
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • اجرای ۳۰ برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان/ برگزاری جشنواره «نون و نمک» در فرهنگسرای کوثر
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مراسم اختتامیه طرح سفیران سلامت در مهاباد
  • مشارکت بیش از سه هزار خانوار اردکانی در طرح آموزش شهروندی
  • اعزام خادمان کاشانی ویژه خدمت در چایخانه حرم رضوی
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه حاج کاظمی