Web Analytics Made Easy - Statcounter


شهردار منطقه ۷ از افتتاح جشنواره زمستان ایرانی در مصلی تهران با مشارکت این منطقه خبر داد.

به گزارش امتداد نیوز، سمیه حاجوی با بیان این مطلب تصریح کرد : با فرا رسیدن روزهای پایانی فصل پاییز و نزدیک شدن شب یلدا  با مشارکت شهرداری منطقه ۷ جشنواره زمستان ایرانی افتتاح شد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه از زمره نمایشگاه های فصلی بوده که شهروندان می توانند اقلام مورد نیاز را بدون واسطه خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه ۷ با تاکید بر اینکه  این نمایشگاه در راستای اقتصاد مقاومتی برپا شده است، خاطر نشان کرد:  در این نمایشگاه در کنار عرضه محصولات  مورد نیاز مردم با تخفیف ۳۰ درصد در آستانه شب یلدا،  ویژه برنامه هایی برای آشنایی شهروندان با فرهنگ های محلی نیز اجرا می شود.

گفتنی است جشنواره زمستان ایرانی تا اول دی ماه (به مدت یک هفته) هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۲۱ در مجموعه چهل سرای مصلای امام خمینی (ره) دایر است.

true برچسب ها : سمیه حاجوی شب یلدا مصلی تهران true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان آقای فرزانه شهردار و دبیر برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر گفت: این جشنواره روز یکشنبه دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح در ورودی انبار الوم جنب سی ان جی آغاز خواهد شد.

او افزود: امسال برای اولین بار این جشنواره در چهار نژاد خارجی، بلوچ، ترکمن و کرد برگزار می‌شود.

فرزانه ادامه داد: مالکین شتر‌ها می‌توانند برای شرکت در این جشنواره با تلفن‌های ۰۹۱۱۱۷۱۷۹۸۷ و ۰۹۱۱۳۷۱۳۲۹۸ تماس بگیرند و ثبت نام کنند.

شهردار انبارالوم افزود: برپایی غرفه‌های فروش فرآورده‌های شتر، اجرای موسیقی و فروش صنایع دستی از برنامه‌های جنبی این جشنواره است.

به گفته فرزانه تاکنون ۷۰ مالک شتر برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کرده اند و از هر نژاد ۳ شتر برتر انتخاب و از سبوس رایگان بهره مند می‌شوند.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • انبار الوم میزبان سومین جشنواره ملی زیبایی شتر
  • میزبانی از ۱۲۰۰۰۰ شهروند در جشنواره شهر رمضان
  • افتتاح دومین خانه شهید در منطقه ۱۵ تهران
  • معرفی داوران مستند و نماهنگ جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی