Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: مجلس گفت:: الآن وزیر جهاد کشاورزی به‌کلی کنترل بازار برنج را واداده و همه‌چیز را ول کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدصادق حسنی در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره موضوع واردات برنج به دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور اظهار داشت: اینکه آقای جهانگیری دستور واردات برنج را داده باشند من جایی نشنیده‌ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزیر کشاورزی در جلسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفتند که دست‌هایی در پشت پرده واردات وجود دارد و زور من به آن‌ها نمی‌رسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: الآن وزیر جهاد کشاورزی به‌کلی کنترل بازار برنج را واداده و همه‌چیز را ول کرده است.

حسنی ضمن تکذیب برخی اخبار مبنی بر بازداشت مدیرکل میراث فرهنگی و صنایع‌دستی و گردشگری گیلان اظهار کرد: چنین خبری را نشنیده‌ام و تأیید نمی‌کنم.

وی درباره اظهارات نماینده آستانه اشرفیه در خصوص تعیین تکلیف میراث فرهنگی و گردشگری گیلان در جلسه اخیر شورای اداری استان افزود: نمایندگان استان از میزان کار انجام‌ شده در سال‌های اخیر در حوزه کشاورزی و گردشگری راضی نیستند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: گیلان یک استان گردشگری است اما به نسبت اهمیت استان در حوزه گردشگری در گیلان کار برای این حوزه انجام نشده است.

حسنی درباره موضوع پشیمانی اصلاح‌طلبان در رأی به روحانی اظهار کرد: بحث پشیمانی موضوعیت ندارد اما اصلاح‌طلبان به هیچ‌کس چک سفید امضا نداده‌اند.

وی تأکید کرد: من سیاست را به معنی سیاست‌زدگی قبول ندارم و سیاست عمومی را فدای سیاست‌زدگی به معنی دروغ‌گویی نمی‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) نشاء برنج در گیلان

(تصاویر) نشاء برنج در گیلان

دیگر خبرها

  • تصاویر | نشاء برنج در گیلان
  • نشاءکاری برنج در گیلان
  • اصلاح طلبان در کدام حوزه های انتخابیه کاندیدا دارند؟
  • (تصاویر) نشاء برنج در گیلان
  • جوان: مهدی نصیری «باطن» اصلاح‌طلبان است که «ظاهر» شده
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • فرجام نماینده‌ای که «نخست‌وزیر» شد
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد؛ او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد
  • بهترین راه برای حمایت از کارگران اصلاح «قانون کار» است
  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!