Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید نقش فدراسیون فوتبال انتخاب برترین‌ها از بین بهترین‌ها و پرورش دادن آنان در تیم‌های ملی است.

به‌ گزارش ‌ایسنا، محمدرضا ساکت، صبح یک‌شنبه در جلسه هم‌اندیشی و توجیهی رییسان کمیته‌های جوانان استان‌های مناطق ۹ گانه و استعدادیاب‌های سراسر ایران درباره مقوله استعدادیابی در فوتبال، اظهار کرد: ما درباره مقوله استعدادیابی یک برنامه میان مدتی را در طول مدت ۱۰ ماه آغاز کرده‌ایم که در مناطق مختلف کشور تقسیم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر منطقه تعدادی استان متمرکز شده است. هر منطقه یک نفر به عنوان محور استعدادیابی حضور دارد. در هر استان دو نفر به عنوان استعدادیاب‌های ویژه‌ و تایید شده حضور دارند. امروز هدف بیش‌تر برگزاری آزمون‌ها و تست‌های استعدادیابی و ایجاد هماهنگی فنی بین تمام مربیان استعدادیاب است.  تلاش ما این است که موضوع استعدادیابی در تمامی رده‌های سنی دنبال شود.

او افزود:  انتخاب بهترین‌ها نقشی است که باشگاه‌های فوتبال در مدارس فوتبال و آکادمی‌های‌شان ایفا می‌کنند. نقش کمیته‌ جوانان فدراسیون فوتبال این است که برترین‌ها را از بین بهترین‌ها انتخاب کند تا آن‌ها را در قالب تیم‌های رده‌های سنی پرورش دهد. به گونه‌ای که کادر فنی زیر ۱۳ سال و ۱۴ سال انتخاب می‌شوند تا یک دامنه وسیع در حوزه آموزش و پرورش تیم‌های ‌ملی داشته باشیم.

ادامه‌ دارد ....

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم