Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رئيس شوراي شهر تهران، ري و تجريش به پديده دستفروشي در شهر تهران اشاره کرد و گفت: بايد روش جديدي براي برخورد با دستفروشان اجرا کرد و در حال حاضر تعداد دستفروشان مترو از مسافران آن نيز بيشتر شده است.
به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري فارس محسن هاشمي پس از سي‌امين جلسه شوراي علني شهر تهران، ري و تجريش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه امروز جلسه اي آرام و خوب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در جلسه امروز درباره مسائل شهرسازي و معماري که يکي از مهمترين مسائل شهر محسوب مي‌شود مباحثي مطرح شد.
هاشمي ادامه داد: بعضي از واگذاري‌ها در شهر تهران خارج از طرح جامعه و تفصيلي بوده است که مورد بررسي اعضاي شورا قرار گرفت.
رئيس شوراي شهر تهران، ري و تجريش با اشاره به اينکه طرح جامع در شهر تهران درست اجرا نشده است، گفت: بايد به نيازهاي هفتگانه شهر تهران توجه جدي صورت بگيرد.
وي با اشاره به اينکه به موضوع حمل و نقل عمومي کاملاً توجه نشده است، گفت: تحقق طرح تفصيلي و جامع در شهر تهران بسيار حائز اهميت است و بايد اطلاعات جامع آن به دست بيايد تا بدانيم چقدر خارج از طرح تفصيلي عمل کرده‌ايم و مجدداً اين طرح بايد مورد بررسي قرار بگيرد.
هاشمي درباره سوله‌هاي مديريت بحران نيز اظهار داشت: در حال حاضر 105 سوله مديريت بحران در شهر تهران ساخته شده است که 40 سوله در اختيار مديريت بحران بوده و مابقي سوله‌ها نيز دراختيار ديگر ارگان‌ها قرار گرفته است که البته در حال بازپس‌گيري اين سوله‌ها هستيم.
رئيس شوراي شهر تهران، ري و تجريش بيان داشت: مديريت بحران شهر تهران بايد 40 سوله ديگر نيز در شهر تهران بسازد.
وي درباره معضل دستفروش‌ها و برخورد بدي که اخيراً توسط نيروهاي شهرداري با يکي از دستفروش‌ها داشته است، اظهار داشت: قطعاً تعداد زيادي از اين نمونه‌ها در شهر تهران رخ مي‌دهد که يک نمونه آن اينطور به نمايش گذاشته شده است.
هاشمي بيان داشت: برخورد با دستفروشان بايد با شکل بهتري انجام شود.
وي افزود: زماني که بنده در متروي تهران مسئوليت داشتم، دستفروشي در مترو تازه آغاز شده بود، ولي امروز يک مشکل اساسي در مترو است، حتي مي‌توان گفت تعداد دستفروشان از مسافران مترو نيز بيشتر شده است.
رئيس شوراي شهر تهران، ري و تجريش ادامه داد: با افرادي که برخورد بدي با دستفروشان داشتند، توسط شهرداري برخورد شد و دادستاني تهران نيز اقدامات لازم را انجام داد.
هاشمي بيان داشت: در اين زمينه بايد روش جديدي را طراحي کنيم تا شاهد چنين مواردي در شهر نباشيم.
وي درباره وضعيت بانک شهر اظهار داشت: سهام بانک شهر فقط متعلق به تهران نيست و تمامي کلان‌شهرها حضور دارند و تصميم‌گيري در مورد اين بانک بايد در جلسه کلان‌شهرها بررسي شود.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۶۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان

ثبت فوت مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان در سال ۱۴۰۲ بوده است.   به گزارش تسنیم، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.   در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.   همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.   بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • اعلام آمار مرگ و میر سال ۱۴۰۲ / فوت مردان بیشتر از زنان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی