Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@03:23:27 GMT

دولت راهبردی برای تنظیم بازار ندارد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۷۵۰۳

دولت راهبردی برای تنظیم بازار ندارد

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، محمدعلی شاعری نماینده بهشهر در نطق میان‌دستور با انتقاد از کاهش قیمت فروش مرکبات گفت: قیمت فروش مرکبات با هزینه های تولید آن سربه‌سر شده است.

وی ادامه داد: علیرغم تولید ۲ میلیون تن برنج و واردات یک میلیون تن برنج خارجی، هنوز زمزمه های واردات برنج به گوش می رسد که موجب رکود در بازار برنج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از نرخ خرید تضمینی گندم گفت: طبق قانون، این نرخ باید بر اساس تورم افزایش یابد، اما سال گذشته نرخ خرید تضمینی گندم فقط ۲ درصد افزایش یافت که این امر موجب ایجاد مشکل در خودکفایی کشاورزی خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت راهبرد درستی در تنظیم بازار و ایجاد اشتغال در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات ندارد، خواستار حل مشکلات اقتصادی شد.

304

محمدعلی شاعری نماینده بهشهر تنظیم بازار ایجاد اشتغال بخش کشاورزی صنعت خدمات برنج خارجی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • ۱۰۵ مرکز خرید تضمینی گندم در گلستان آماده فعالیت هستند
  • آغاز به کار سامانه جامع خرید تضمینی گندم
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • آغاز عملیات خرید تضمینی گندم در ۵ استان کشور
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید