Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@07:25:10 GMT

ناسزای تابش به نقوی حسینی در صحن مجلس

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۷۵۰۴

ناسزای تابش به نقوی حسینی در صحن مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز خود شاهد تشنج و درگیری شد.

بنابراین گزارش، پس از آنکه محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس در نطق میان‌دستور خود عبارت امام راحل مبنی بر اینکه «مجلس عصاره فضائل ملت است» را به «مجلس عصاره فضائل شورای نگهبان است» تغییر داد، نمایندگان خواهان ارائه تذکر ماده 79 آئین نامه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه علی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر نسبت به اظهارات صادقی در نطق خود طی تذکری اعتراض کرد، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین هم خواهان ارائه تذکر دیگری نسبت به نطق عضو فراکسیون امید بود اما علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره جلسه را بر عهده داشت پاسخ داد که نمی‌شود تذکر دهید چراکه آقای ادیانی به نمایندگی از همه نمایندگان معترض تذکر داد.

به گزارش خبرنگار فارس، نقوی حسینی که نسبت به ممانعت علی مطهری از تذکرش معترض بود به جلوی تریبون هیأت رئیسه رفت و اعتراض خود را بیان کرد که چند تن از نمایندگان همچون محمدرضا فولادگر، قاسم احمدی لاشکی، احمد امیرآبادی، عبدالغفور ایران‌نژاد، جبار کوچکی‌نژاد، سید جواد ابطحی و حسین مقصودی به سمت وی رفتند و سعی کردند که وی را از ادامه اعتراض خود به نحوه اداره مجلس باز دارند.

پس از آنکه نقوی حسینی به صندلی خود بازگشت محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید از روی صندلی خود برخواست و به سمت وی رفت و با به کارگیری لفظی رکیک از وی پرسید «آیا تو عصاره فضائل ملت هستی؟».

گزارش خبرنگار فارس حاکی است؛ در این لحظه محمد علی وکیلی عضو هیأت رئیسه مجلس نیز از پشت تریبون هیأت رئیسه برخواست و به سمت نماینده ورامین رفت و سخنانی خطاب به وی گفت. اکبر ترکی نماینده فریدون‌شهر مانع از نزدیک‌تر شدن بیشتر وی به صندلی نقوی حسینی و تشدید تنش شد.

304

مجلس شورای اسلامی محمود صادقی نماینده مردم تهران شورای نگهبان علی ادیانی راد محمود صادقی تابش نقوی حسینی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899003

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • پیش بینی ریاست یک چهره جدید بر مجلس آینده /پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • تذکر نماینده مردم شوش در مجلس به وزرای اقتصاد و ورزش
  • قالیباف: کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • حسینی، نماینده مجلس: به جای تغییر در تیم اقتصادی دولت باید به دنبال بهبود سیاست‌ها بود/ اتفاقات بین‌المللی در قیمت ارز به شدت تاثیرگذار است
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟