Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم کره شمالی، امروز (یکشنبه) در ششمین سالگرد مرگ کیم جونگ ایل به مجسمه او ادای احترام کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، هزاران هزار تن از مردم کره شمالی امروز در سالروز مرگ کیم جونگ ایل، رهبر سابق کره شمالی و پدر کیم جونگ اون، برای ادای احترام به روح او در مقابل مجسمه‌اش در "مانسو هیل" پیونگ‌یانگ تعظیم کردند و گل‌هایی را پیش پای دو مجسمه برنزی غول‌پیکر کیم جونگ ایل و پدرش کیم ایل سونگ، موسس رژیم کره شمالی، "رییس جمهور ابدی" این کشور و پدربزرگ کیم جونگ اون قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیم جونگ ایل در 17 دسامبر سال 2011 درگذشت.

با این که حس و حال سوگ ملی نسبت به سال‌های گذشته در این کشور آرام‌تر شده اما پیش‌بینی می‌شود کره‌ای‌ها در این روز و نیز روز قبل از آن، از نوشیدن مشروبات الکلی، سرگرمی و نمایش نامناسب خوشحالی خودداری کنند.

بر اساس گزارش رسانه‌های دولتی کره شمالی، در بامداد امروز، مقامات ارشد حزب حاکم از مقبره‌ پدر و پدربزرگ کیم جونگ اون در خارج از شهر پیونگ‌یانگ دیدار کردند.

منبع: ایسنا

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۸۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله حبیبی ظهر امروز سه‌شنبه در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در استان خوزستان که به صورت نمادین در دبستان حضرت مریم (س) حمیدیه انجام شد، با تبریک روز «معلم» اظهار کرد: معلمان بی شک انسان‌ها را از گمراهی نجات می‌دهند یعنی همان کاری که پیامبر (ص) انجام می‌داد. قرآن می‌فرماید «انسان‌ها قبل از علم و حکمت، در ضلالت گمراهی می‌روند و آنچه انسان را هدایت می‌کند، علم و دانش است» و این مسوولیت سنگین بر عهده معلمان است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان افزود: معلم انسان را به نور می‌آورد و مسیر هدایت را به دست خود گرفته است. امروز دور هم جمع شده‌ایم تا از این مقام قدردانی کنیم.

وی ادامه داد: معلم در هر جامعه‌ای با هر دین، مذهب و فرهنگ، قابل احترام است همان گونه که تعلیم و تربیت در اسلام زمان و مکان نمی‌شناسد. دانش آنقدر جایگاه دارد که انسان‌ها باید تمام زندگی خود را وقف آن کنند.

حبیبی گفت: امروزه کارهای فرهنگی سپاه کمتر از معلمان نیست. البته روحانیت در حوزه‌های علمیه همه معلم هستند و نقش هدایت جامعه را بر عهده گرفته‌اند.

کد خبر 6093249

دیگر خبرها

  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • ادای احترام معلمان و دانش آموزان قم به شهید آیت‌الله مطهری
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس
  • ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس در ارومیه
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد