Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیرکل سابق اتحادیه عرب ضمن تاکید بر این که تفاوتی بین اهل سنت و شیعیان در زمینه مسلمان بودن وجود ندارد، بیگانگان را به تلاش برای تفرقه افکنی بین پیروان این دو مذهب اسلامی متهم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکوثر؛ عمرو موسی در پاسخ به سئوال خبرنگاری که پرسید چرا در قانون اساسی جدید مصر آزادی دینی برای مسلمانان سنی و قبطی ها تضمین شده ولی درباره آزادی دینی شیعیان سخنی به میان نیامده است گفت: شیعیان بخشی از اسلام هستند و هر تعبیری که در قانون اساسی مصر درباره مسلمانان به کار رفته است درباره همه کسانی صدق می کند که به هر یک از مذاهب اسلامی باور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امور خارجه سابق مصر که برای انتخابات ریاست جمهوری در این کشور نیز نامزد شده بود افزود: شیعیان، مسلمان هستند و کتاب آنها قرآن است و نماز پنج گانه و روزه و زکات دارند. اختلاف آنها با اهل سنت صرفا به امور معینی مربوط می شود. اختلافی که بین دوطرف مشاهده می کنیم مسئله ای سیاسی است و به زمانی بر می گردد که قدرت های بیگانه برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی وارد عمل شدند.

دبیرکل سابق اتحادیه عرب در پایان خاطرنشان کرد، نباید فراموش کنیم که موسسه الازهر مذهب تشیع را جزء مذاهب اصلی اسلام که مسلمانان باید با آنها آشنا باشند تدریس می کرد.

 

 

پایان پیام/467

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم برای مستاجران افغانستانی

داود بیگی نژاد از راه اندازی سامانه یا کانال سوت زنی برای مشاوران املاک، برای جلوگیری از تخلف مشاوران املاک برای قرارداد اتباع غیر مجاز خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه راهکار جلوگیری از اجاره دادن ملک و مسکن به اتباع غیر مجاز این است که برای مشاوران املاک سامانه سوت‌زنی و گزارش‌دهی به متولی امر راه‌اندازی شود، گفت: در حال حاضر طرح شناسایی اتباع خارجی غیر مجاز در حال انجام و اجرا است.

وی گفت: افراد می‌توانند در صورتی مشاور املاکی این تخلف را انجام داد موضوع را به متولی رسیدگی اطلاع دهد.

بیگی نژاد توضیح داد: همزمان با ارائه گزارش‌ها بلافاصله و مستقیما به نهاد و دستگاه مربوطه ارسال می‌شود و این اقدام می‌تواند در شناسایی اتباع خارجی غیرمجاز بسیار موثر و سریع باشد.

وی افزود: اتحادیه مشاوران املاک تهران در حال حاضر نظارت‌های زیادی از سوی اتحادیه مشاوران املاک بر فعالیت اتحادیه مشاوران املاک تهران دارد.

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای مستاجران افغانستانی
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه
  • وزیر امور خارجه: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک/ واکاوی پشت‌پرده انتشار گسترده یک شایعه دروغ درباره جامعه مسلمانان ژاپن
  • امیرعبداللهیان: ایران مخالف هرگونه دخالت خارجی در سودان است
  • عشق شیدا سرمربی سپاهان را شیعه کرد!
  • «شیعه مدیون قال صادق هاست»
  • «شیعه مدیون قال صادق‌هاست» در تهران اکران شد