Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: در طی این ٩ ماه، ٢٦ نمایشگاه در شهرستان زنجان و ١٨ نمایشگاه نیز در سایر شهرستان‌های استان برگزار شد.

معراج کرمی افزود: بیشترین تعداد نمایشگاهی در شهرستان زنجان، مربوط به نمایشگاه نقاشی است که ٩ عنوان را شامل می‌شد، نمایشگاه عکس نیز با ٥ عنوان در رتبه بعدی قرار داشته و در میان سایر رشته‌های نیز، نمایشگاه ارویگامی، کالکوگرافی، گرافیک، تایپوگرافی، صنایع دستی، قرآنی- نقاشی، مد و لباس، کانسپت چوال آرت، طراحی، نقش برجسته سفالی، خوشنویسی، سفال و کاشی و مس میزبان مردم شهرستان زنجان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از میان ٢٦ نمایشگاه برگزار شده در شهرستان زنجان، ٧ نمایشگاه را به صورت گروهی معرفی کرده و اظهارداشت: در شهرستان ابهر نیز در ٩ ماهه اول سال، ٥ نمایشگاه مختلف برگزار شده که همگی گروهی بوده است.

کرمی موضوعات نمایشگاه‌های شهرستان ابهر را خوشنویسی با سه عنوان، عکاسی و طراحی هر کدام با یک عنوان اعلام کرده و گفت: در شهرستان خدابنده نیز طی مدت یاد شده ٦ نمایشگاه برگزار شده که سه نمایشگاه عکس، دو نمایشگاه طراحی و یک نمایشگاه نقاشی را شامل می‌شد و از میان آنها، چهار نمایشگاه گروهی و دو نمایشگاه به صورت انفرادی دایر شده است.

رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان رئیس اداره امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: در شهرستان طارم چهار نمایشگاه در ٩ ماهه اول سال برگزار شده که شامل نمایشگاه‌های عکس، خوشنویسی، نقاشی و تجسمی بوده و همگی به صورت انفردای بوده است.

کرمی تعداد نمایشگاه‌های شهرستان ایجرود را دو نمایشگاه با موضوع عکس اعلام کرده که به صورت انفرادی برگزار شده و افزود: در شهرستان خرم‌دره نیز یک نمایشگاه طراحی و نقاشی به صورت گروهی برگزار شده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این نمایشگاه هنرمندان تجسمی در حرکتی بشردوستانه درآمدحاصل از فروش آثار این نمایشگاه را جهت حمایت از کودکان غزه اختصاص خواهند داد.
سومین نمایشگاه «ماه دوم» در اردیبهشت ۱۴۰۳ با مشارکت هنرمندان مطرح و نمایش منتخبی از آثار ۳۰ هنرمند معاصر شنبه ۸ اردیبهشت ساعت ۱۶ در نگارخانه لاله افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۲۶ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۷ و پنج شنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ به غیر از ایام تعطیل دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه آثاری از: ناصر اویسی/ رضا بانگیز/ اردشیر بروجنی/ بهمن بروجنی/صادق بریرانی/ طا‌ها بهبهانی/صادق تبریزی/ بهنام جلالی جعفری/ هادی جمالی/مهدی حسینی/ ابراهیم حقیقی/ مصطفی خزایی/کامبیز درمبخش/محمدعلی سعیدی/ هوشنگ سیحون/ پرویز شاپور/ منیژه صحی/ امیر شاهرخ فر یوسفی/ منصور قندریز/ عباس کیارستمی/ مارکو گریگوریان/ مرتضی گودرزی دیباج / حسین محجوبی / اردشیر محصص/ ایراندخت محصص/ بهمن محصص/ مرتضی ممیز/ بهداد نجفی اسدالهی/ احمد نصرالهی/ رضا هدایت در معرض دید علاقمندان قرار دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید و خرید آثار به نگارخانه لاله، واقع در خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی بوستان لاله، روبه‌روی پارکینگ طبقاتی لاله مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • میزبانی آذربایجان‌غربی از نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود