Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در هفته هشتم لیگ دسته یک جوانان کشور و از ساعت 14 امروز /یکشنبه/ تیم های پاس همدان و آب منطقه ای کرمانشاه در حالی به مصاف هم می روند که هر 2 در جدول رده بندی شرایط خوبی ندارند.
پاسی ها تنها با یک پیروزی نتوانسته اند اوضاع خوبی را برای خود در این دوره از مسابقات سر و سامان بدهند و مشکلات عدیده مالی و عدم حمایت از سوی مسئولان سبب شده تا شاگردان سعید باقر تنهاترین تیم حاضر در مسابقات فوتبال لیگ یک جوانان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تیم را اغلب بازیکنان مستعد بومی تشکیل می دهند اما متاسفانه حمایت لازم از آنها صورت نمی گیرد و با حداقل آماده سازی و تمرین مختصر در چمن مصنوعی شهید شمسی پور روانه رقابت های لیگ می شوند.
پاسی ها در گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور با تیم های استقلال اهواز، بهمن دزفول، گهر زاگرس درود، ملی حفاری اهواز، آب منطقه‌ای کرمانشاه، نفت امیدیه، نفت ‏آبادان و پتروشیمی ماهشهر هم گروه هستند.
لیگ دسته یک جوانان کشور در سه گروه برگزار می شود و از هر گروه سه تیم به مرحله پایانی صعود کرده و در مرحله دوم مسابقات را در 2 گروه به ‌صورت مجتمع انجام می‌دهند و در ‏نهایت چهار تیم به مرحله پایانی صعود می‌کنند.‏
در مرحله پایانی مسابقات به صورت مجتمع برگزار خواهد شد تا 2 تیم به لیگ برتر جوانان فصل 97-98 صعود کنند ضمن اینکه از هر گروه یک تیم به مسابقات مناطق فصل 97-98 سقوط می‌ کند.
تیم فوتبال جوانان پاس امسال با ترکیب مهران رحمانی، مهرداد قلی زاده، امیر حسین یادگاری، علی حیرانی، محمد رضا فدایی، محمد رضا چراغی، محمد رضا صفایی، پارسا سبزیان، رضا پرورش نیا، مهدی قربانی، مهدی قاجار، ارین مهری، مهدی عالیشاه، حسین گودرزی، سجاد حکمی، اشکان سرخوش، محمد حسین حسن زاده، رضا مقدم، حامد رسولی، امیرحسین افشار، امیر حسین معظمی، علیرضا آزادی و رضا استرکی گام به این رقابت ها گذاشته است.
همچنین سعید باقر به عنوان سرمربی، مهدی عبدل مربی، محسن سماوات مربی دروازه بانان و صادق ترابی نیز سرپرستی این تیم را برعهده دارند.

** هدف ما حفظ امتیاز پاس در لیگ یک است
سرمربی تیم فوتبال جوانان پاس همدان گفت: در گروه بسیار سختی قرار داریم و هدف اصلی ما حفظ امتیاز تیم در لیگ دسته یک کشور است.
سعید باقر در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در گروه ما تیم هایی قرار دارند که از وضعیت مالی بسیار خوبی برخوردار بوده و اغلب صنعتی هستند.
وی افزود: باید قبول کنیم که گروه بندی مسابقات در فصل جاری کار را برای تیم هایی نظیر پاس سخت کرده چرا که مسافت اغلب مسابقات طولانی است و بضاعت مالی تیم هم محدود بوده و نمی توانیم همانند تیم های صنعتی گروه خود از امکانات مجهز برخوردار باشیم.
وی تصریح کرد: در دیدارهای گذشته نیز با وجود تلاش فراوان نتوانستیم از موقعیت ها به نحو احسن استفاده کنیم اما در نیم فصل با افزودن چند بازیکن در خط حمله و دفاع، شرایط را تغییر می دهیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم ما از کادر فنی باتجربه برخوردار است و بازیکنانی که امسال جذب کردیم از نفرات مستعد و با تعصب هستند و میدان دادن به بومی ها که آینده فوتبال این استان هستند، کار ارزشمندی است.
وی بیان کرد: تیم پاس تنها نماینده استان همدان در لیگ دسته یک جوانان کشور است و این فرصت طلایی برای استعدادهای بومی مهیا شده تا بتوانند برای پیشرفت خود تلاش کنند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولان به تیم های پایه توجه بیشتری داشته باشند گفت: نفرات تیم آینده سازان فوتبال این شهر هستند و انتظار داریم مسئولان به فکر بهبودی شرایط تیم باشند.
پاسی ها هم اکنون در قعرجدول گروه یک لیگ دسته اول جوانان کشور قرار دارد و در صورت پیروزی در بازی امروز مقابل آب منطقه ای کرمانشاه می تواند چند پله در جدول رده بندی بازی ها صعود کند.
7520/2087
خبرنگار: میثم ناصرنژاد** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، مقامات آمریکایی می گویند که همه گزینه ها درباره دارایی های مسدود شده روسیه روی میز است.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه به نقل از یک مقام ارشد خزانه داری آمریکا گزارش داد در حالی که کشورهای گروه ۷ به بحث در مورد امکان استفاده از دارایی های مسدود شده روسیه برای کمک به اوکراین ادامه می دهند، هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده است.

یک مقام ناشناس وزارت خزانه داری به خبرگزاری رویترز گفت که سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست وزرای خارجه گروه ۷ که قرار است روز چهارشنبه در ایتالیا آغاز شود، مورد بحث قرار خواهد گرفت.

آمریکا و دیگر کشورهای غربی، به بهانه جنگ در اوکراین، حدود ۳۰۰ میلیارد دلار از دارایی های بانک مرکزی روسیه را مسدود کرده اند. حدود ۲۰۰ میلیارد دلار از این دارایی ها در اتحادیه اروپا نگهداری می شود.

کد خبر 6081361

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • تعیین سرنوشت دارایی های مسدود شده روسیه در نشست گروه ۷
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • تقویت تیم گلبال مناطق نفت‌خیز جنوب 
  • مسابقات کاراته قهرمانی کشور در همدان
  • همدان در میزبانی مسابقات کاراته قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشته است
  • برنامه مسابقات تیم هندبال دختران جوان ایران در مقدونیه