Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@01:34:58 GMT

اردن ۱۵ جنگنده اف-۱۶ خریداری کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۹۳۴۰

خرداد: اردن با دریافت سه جنگنده دیگر، تمام ۱۵ جنگنده اف ۱۶ را که از وزارت دفاع هلند خریداری کرده بود، تحویل گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت خبری "عمون"، سه جنگنده آخر این مجموعه از پایگاه هوایی "فولکل" هلند در تاریخ ۱۴ دسامبر جاری به سمت پایگاه هوایی الازرق اردن حرکت کردند، شش جنگنده اول این مجموعه نیز در تاریخ ۲۵ نوامبر گذشته از هلند خارج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردن همچنین قرار است به زودی ۲۵ نفربر نفربر زرهی را در سه ماهه نخست سال آتی میلادی از آلمان دریافت کند برچسب ها: اردن ، جنگنده ، خریداری

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از سی ان ان، ایمن الصفدی در گفت وگو با این رسانه آمریکایی، گفت: هر چیزی که به آسمان ما وارد شود، حریم هوایی ما را نقض می‌کند و معتقد هستیم خطری برای اردن محسوب می‌شود و به همین دلیل ما هر کاری که در توانمان باشد برای پایان دادن به این تهدید انجام خواهیم داد و این همان کاری است که باید انجام دهیم.

وی افزود: آنچه رخ داد نشانه‌ای از بدتر شدن وضعیت خطرناک بود مگر اینکه با عامل این همه تنش که تجاوز اسرائیل به غزه و ادامه فقدان افق سیاسی است، مقابله کنیم.

وزیر خارجه اردن عملیات تنبیهی ایران را یک حمله تلافی جویانه در مقابل حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دانست و خاطرنشان کرد که تهران تنها زمانی پاسخ داد که کنسولگری آن کشور هدف قرار گرفت.

در همین رابطه، ارتش اردن نیز در بیانیه‌ای اعلام کرده است که برای جلوگیری از سوء استفاده از آسمان این کشور، تعداد پروازهای گشتی خود را افزایش داده است.

ارتش اردن در این بیانیه افزوده است: تشدید سورتی پروازهای ما تائید می‌کند که ما اجازه نخواهیم داد از حریم هوایی ما توسط هیچ طرفی و برای هر هدفی استفاده شود.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سند مجموعه جهانی تخت جمشید
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امیر واحدی: جنگنده‌ بمب‌افکن‌های ارتش برای هرگونه عملیات آماده‌اند
  • قویترین پهپاد‌های نظامی جهان در سال ۲۰۲۴
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو توجهات را از غزه دور می‌کند
  • نگاهی به تاریخ جهان در مجموعه نمایشی «هیس هیچی نیست»
  • قویترین پهپادهای نظامی جهان در سال ۲۰۲۴ (+عکس)
  • ارتش اردن پروازهای هوایی خود را افزایش داد
  • اردن کمک به صهیونیست‌ها را تأیید کرد