Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: سارق زورگیری که به زور دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی را قربانی نقشه های سرقت خود می کرد دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ علی رضا شعبان پور، رئیس کلانتری ۱۱۸ ستارخان دراین باره گفت: در پی وقوع سرقت Stealing گوشی تلفن همراه با توسل به زور از جوان دانشجویی در محله شیخ فضل الله جنوب عوامل کلانتری در جهت دستگیری سارق وارد عمل شدند که بنا به گزارشات دریافتی از چند دانشجویی که در خوابگاه شهید همت اسکان داشتند نیز اقدام به زورگیری کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: ماموران پلیس Police با گشت زنی مستمر موفق به دستگیری سارق در نزدیکی محل سرقت شدند که پس از انتقال متهم به کلانتری و مواجهه با شاکی، متهم لب به اعتراف گشود و به چندین مورد سرقت از دانشجویان خوابگاه دانشگاه علامه طباطبایی که نزدیک محل سکونتش بود اقرار کرد. 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رضا صادقی پور سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: پیرو مراجعه یکی از شهروندان و اعلام سرقت یک دستگاه خودرو پراید که در موقعیت خیابان سبلان شمالی به وقوع پیوسته، تیم تجسس کلانتری ۱۰۶ نامجو به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی دوربین‌های مداربسته و بازبینی حوالی محل وقوع سرقت، مشخص گردید که فردی که خودرو را سرقت نموده ۳۴ ساله و سابقه دار و شناخته شده می‌باشد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تحقیق و بررسی بیشتر، مخفیگاه سارق شناسایی شده و پس از کسب دستور قضائی، مأموران پلیس به محل اختفای متهم اعزام شدند.

وی افزود: نهایتاً سارق سابقه دار در مخفیگاه خود که محلی برای مصرف کنندگان مواد بوده، شناسایی و دستگیر شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ خاطرنشان کرد: متهم به سه فقره سرقت در حوالی خیابان سبلان شمالی اعتراف کرده و برای تحقیقات بیشتر تحویل پایگاه پلیس آگاهی شد.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کنند.

کد خبر 6088576

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • آکادمی ورزش و تندرستی دانشگاه علامه‌طباطبایی راه‌اندازی شد
  • دانشگاه علامه‌طباطبایی میزبان ۱۵ هزار و ۳۰۵ داوطلب کنکور سراسری
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد