Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا راه چمنی دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار کرد: پس از برگزاری انتخابات تا حدی فعالیت احزاب و تشکل‌ها فروکش می‌کند.

وی ادامه داد: حزب وحدت و همکاری ملی فضای کشور را رصد و بر این اساس در موارد مختلف مواضع خود را بیان می‌کند.

راه چمنی با بیان اینکه کنگره حزب اوایل سال آینده برگزار خواهد شد، گفت: در کنگره گذشته براساس قانون جدید فعالیت‌های حزبی، اساسنامه را تغییر دادیم بدین ترتیب با قانون جدید منطبق شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی پیشنهاد محمدعلی ابطحی درباره کناره‌گیری جهانگیری از دولت را کاملا اشتباه دانست و اضافه کرد: این پیشنهاد به صلاح اصلاح‌طلبان و آقای جهانگیری نیست به طور کلی هم کاندیداتوری او در انتخابات آینده، ربطی به سمت فعلی‌اش ندارد.

وی درباره اینکه آیا دلیل پیشنهاد ابطحی این است که اصلاح‌طلبان دولت را از خود نمی‌دانند، ادامه داد: آقای روحانی خواسته اصولگرایی دارد و خودش هم منکر این موضوع نیست.

راه چمنی با بیان اینکه نباید انتظار داشته باشیم روحانی اصلاح‌طلب باشد، تصریح کرد: مواضع رئیس‌جمهور به اصلاح طلبان نزدیک است روحانی به خروج اصلاح‌طلبان از انزوایی که در دوران احمدی نژاد داشتند، کمک زیادی کرد.

دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی با اشاره به اینکه همکاری روحانی و اصلاح‌طلبان دو طرفه بود، گفت: روحانی بسیاری از انتظارات اصلاح‌طلبان را برآورده کرده است البته ممکن است در برخی موارد از اهداف فاصله گرفته باشد.

وی تاکید کرد: روحانی، رئیس‌جمهور است باید کشور را اداره کند، اداره کشور با یک جناح و جریان عملی نیست و باید در اداره آن همه جریان‌های سیاسی نقش داشته باشند.

راه چمنی اضافه کرد: آقای روحانی در کابینه از اصلاح طلبان، اصولگرایان و معتدلین استفاده کرده است، برخی انتقادات اصلاح‌طلبان از روحانی هم کاملا طبیعی بوده چرا که انتقاد موجب اصلاح امور می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

304

کناره گیری جهانگیری اصلاح طلبان دبیرکل حزب وحدت و همکاری ملی محمدرضا راه چمنی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی قایدی در فصل جاری با پیراهن اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته و از بهترین بازیکنان این تیم و لیگ امارات بوده است. او بازیکن الاهلی است و در این فصل به صورت قرضی در اتحاد کلباء بازی می‌کند.

درخشش این بازیکن ریزنقش ایرانی باعث شده است تا گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشتش به الاهلی برای فصل بعد زیاد باشد. روزنامه اسپورت ۳۶۵ امارات درباره وضعیت قایدی برای فصل بعد نوشت: قایدی در اتحاد کلباء عملکرد بسیار خوبی داشته است، اما هنوز تکلیفش برای فصل بعد مشخص نیست و باشگاه در این زمینه تصمیمی نگرفته است. سرمربی الاهلی باید درباره بازگشت قایدی نظر بدهد که هنوز رای نهایی‌اش را اعلام نکرده است.

این روزنامه اماراتی درباره پیشنهاد‌هایی که برای مهدی قایدی ارائه شده است، نوشت: تاکنون هیچ پیشنهاد رسمی به الاهلی برای جذب مهدی قایدی داده نشده است و همه آنچه در رسانه‌ها آمده، گمانه‌زنی است و صحت ندارد.

پیش از این رسانه‌های عربی اعلام کرده بودند مهدی قایدی پیشنهاد‌های خارجی بسیار خوبی دارد و حتی بحث حضورش در پورتو و جایگزینی‌اش با مهدی طارمی مطرح شد که اسپورت ۳۶۵ امارات چنین خبر‌هایی را رد کرد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!