Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:42:26 GMT

پرسپولیس رضایت ریزه اسپور را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۹۷۴۸

پرسپولیس رضایت ریزه اسپور را گرفت

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، به بررسی وضعیت محرومیت باشگاه پرسپولیس پرداخت.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس، در خصوص مسائل مربوط به محرومیت تیم و سفری که به ترکیه داشت، اظهار کرد: با توجه به محرومیت‌های بسیار سنگینی که متأسفانه گریبانگیر باشگاه پرسپولیس شد و در لحظات حساس بازی‌های ما در جام باشگاه‌های آسیا، آسیب سنگینی را به پیکره باشگاه وارد کرد، به اعتقاد من این تصمیم گیری مقداری عجولانه بود و محرومیت‌ها بسیار سنگین و یک‌طرفه اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متأسفانه پیگیری‌های ما به آن شکلی که مدنظرمان بود به نتیجه نرسید.

وی، ادامه داد: ما با خودمان فکر کردیم که پیگیری‌های قضایی جای خود، اما بهترین روش این است که مسائل را دوستانه و با تبادل نظر برطرف کنیم. در سفری که اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به ایران داشت، دکتر سلطانی‌فر با وی صحبت کرد که وضعیت بغرنجی که بین دو باشگاه به وجود آمده، برطرف شود. به همین ترتیب قرار گذاشتیم که پیگیر مسائل ریزه اسپور شویم.

گرشاسبی خاطرنشان کرد: از زمانی که بنده به عنوان سرپرست باشگاه منصوب شدم، پیگیر این موضوع بودم. با انجام هماهنگی‌های لازم، سفری به ترکیه ترتیب دادیم. خوشبختانه این شانس پرسپولیس و ما بود که سفرم مصادف با سفر رئیس جمهور به ترکیه شد. از وزارت امور خارجه، سفیرمان در ترکیه، واعظی، رئیس تشریفات رئیس جمهور و دکتر سلطانی‌فر به خاطر همکاری که در رسیدگی به این مسائل داشتند، تشکر کنم.

طی نشست چهار روزه‌ای که داشتیم، به جمع بندی بسیار خوبی رسیدیم و در نهایت رضایت این باشگاه را گرفتیم و ان‌شاءالله فردا (دوشنبه)‌ این رضایت به صورت کتبی به دستمان خواهد رسید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس، در پاسخ به این سوال که نظر فیفا درباره این قضیه چه می‌شود، زیرا حکم را فیفا اعلام کرده است، اظهار داشت: فیفا هم با استناد به شکایت ریزه اسپور و شکایت ما پرونده را بررسی کرده و فعلاً حکم به محرومیت ما داده است اما فعلاً دو باشگاهی که با یکدیگر مشکل داشتند به تفاهم رسیده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • اردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه دارد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی