Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:49:13 GMT

افتتاح سالن ورزشی خیر ساز در ایجرود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۹۹۸۲۴

افتتاح سالن ورزشی خیر ساز در ایجرود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛مراسم افتتاح سالن خیر ساز چند منظوره سفید کمر شهرستان ایجرود با حضورمحمد تقی حسن زاده دبیر ستاد خیرین ورزشیار وزارت ورزش و جوانان، علی جوان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان، بازیکنان سابق تیم ملی فوتبال و هنرمندان برگزارشد.

 این مجموعه چند منظوره  است و کاربری آن در بازی های توپی و غیر توپی است که در روستای سفید کمر شهرستان ایجرود و با زیر بنای 840 متر و به همت حاج ابراهیم احمدی خیر ورزشی ساز به نام مرحوم ابوالفضل احمدی با هزینه کرد حدود یک میلیارد تومان احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ن

سالن ورزشی خیر ساز چند منظوره سفید کمر شهرستان ایجرود افتتاح شد

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۹۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص برخی مدارس، اماکن و سالن‌ های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی

  

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، محمدرضا آمویی گفت :دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان لازم است هماهنگی‌های درون سازمانی خود را برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی تقویت کنند.

.وی تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند.

آمویی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه باید از هم اکنون اقدامات مقتضی را صورت دهند.

فرماندار کرمانشاه لایروبی رودخانه‌های فصلی و آب‌های سطحی به هنگام بارش‌های قوی پیش رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه‌ها و دفع آب‌های سطحی اقدامات و پیش‌بینی‌های لازم را صورت دهد.

وی از آماده باش بیش از هزار و ۲۰۰ نفر از نیرو‌های دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نظیر هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی، راهداری و سایر دستگاه‌ها در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: شیفت بندی‌های لازم برای حضور شبانه روزی کارکنان این دستگاه‌ها جهت امداد رسانی به شهروندان صورت گرفته و امیدوارم همه با جدیدت در مأموریت‌های پیش رو حاضر شوند.

آمویی از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه جهت مسافران خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر و خصوصاً در مسیر رودخانه‌ها ممنوع بوده و با احترام به مسافران نوروزی، در صورت مشاهده این افراد به پارک شاهد هدایت خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نوروزی شهرستان کرمانشاه از ۲۴ اسفند، گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین و اتمام سفر‌های نوروزی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی با عنواان اینکه همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمانشاه در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود، در عین حال از شهروندان و مسافرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده اند خواست تا با نیرو‌های امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته باشند تا خدای نکرده با مشکل مواجه نشوند

دیگر خبرها

  • ۱۵۶ سالن ورزشی برای شرایط نامناسب جوی در بوشهر پیش‌بینی شده است
  • اختصاص برخی مدارس، اماکن و سالن‌ های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
  • افتتاح بزرگترین و مجهزترین سالن ورزشی بدنسازی در جنوب فارس
  • ظرفیت سالن‌های فوتسال گناباد جوابگوی تماشاگران نیست
  • ایجاد ۱۸۸۴ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی
  • ۱۳ پروژه عمرانی در شهرستان رباط کریم افتتاح شد
  • ۶هزار صندلی سینما برای عدالت فرهنگی
  • تجهیز ۴۰ اردوگاه دانش آموزی به تجهیزات ورزشی
  • اختصاص ۱۰۰ مدرسه و تعدادی از اماکن و سالن‌های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی
  • مجموعه تئاتر شهر قزوین افتتاح شد