Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:26:55 GMT

پروژه های در حال اجرای تبریز بی نتیجه مانده اند

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۱۰۰۸۸۲

پروژه های در حال اجرای تبریز بی نتیجه مانده اند

تبریز – عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ۵۸ پروژه در این شهر در حال اجرا است که به جز پروژه لاله پارک، هیچ کدام از آن ها به نتیجه نرسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعودی ریحان یکشنبه در جلسه شورای شهر تبریز در تبیین علل بی نتیجه ماندن این پروژه ها اظهار داشت: در تمام این موارد یا آقای شهردار دستور داده یا خود سازمان ها بدون هیچ گونه هماهنگی در شکل گیری این پراکندگی سهیم شده اند تا هیچ کدام به نتیجه نرسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پروژه میارمیار تبریز یکی از همین نمونه هاست که به جای حفظ آن، متأسفانه از میان رفته و به جای حفظ بافت سنتی آن که در بهترین جای تبریز است، بلدوزر بر آن انداخته اند و این ها همه نشان از آن دارد که ما از سرمایه های خود صاحبداری نمی کنیم.

این عضو شورا با اشاره به اینکه این همه مغازه در منصور ساختیم اما چه شد جز اینکه همه خالی مانده اند، ادامه داد: این پروژه نیز آینده این چنینی خواهد داشت و عکس ماهواره ای نشانگر اوضاع میارمیار است و کشورهای خارجی به دنبال این هستند در جایی از شهر سرمایه گذاری کنند و با وجود سرمایه گذار در این شهر، ما نگرانیم تا این پروژه در بحث استفاده از فاینانس ما را بدهکار نکند.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه ساخته می شود، اما اگر بخش تجاری آن رونق نداشته باشد ضررده خواهد بود زیرا لاله پارک نمونه بارز سرمایه گذاری است اما متأسفانه  این پروژه در بافت مرکزی شهر با چنین وضعیت نابسامانی مواجه شده است و مردم ما راضی هستند تا این پروژه هرچه سریع تر ساماندهی شود و ما اگر منتظر سرمایه گذار باشیم، فرصت را از دست خواهیم داد و اگر سرمایه گذاری هست که نیست، باید بسم اللّه بگوییم و دست به کار شویم.

مسعودی ریحان در پایان اظهار داشت: برای این پروژه ۱۵۰ میلیارد پول هزینه شده است و اگر خودمان مدیریت کنیم می توانیم مجددا جواب بگیریم و باید کمیسیون شهرسازی و برنامه بودجه این مسایل را بررسی کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، هادی شیخ‌مقدس با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری پروژه‌های در حال اجرای این شرکت گفت: پروژه‌هایی که هم‌اکنون در حال اجرا یا مناقصه هستند درمجموع حدود هزار میلیارد تومان است که از این رقم حدود ۴۵۰ میلیارد تومان آن متعلق به پروژه‌های در حال اجراست.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۵۲۰ میلیارد تومان پروژه در فرایند مناقصه قرار دارند، بیان کرد: ارزش پروژه‌های مربوط به پدافند غیرعامل نیز حدود ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان و بودجه مربوط به میترینگ نیز هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 6098445 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • اجرای هزار میلیارد تومان پروژه در شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • تسویه ۱۹۰ میلیارد تومان از بدهی‌های آب و فاضلاب بوشهر
  • روان سازی ترافیک تبریز با احداث ۶ تقاطع های غیر همسطح