Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه آمل گفت: برخی مدارس آمل در خانه‌های قدیمی شهر هستند که در مقابل زلزله 3 ریشتری هم مقاوم نیستند و باید خدارا شکر کنیم که زلزله‌های اخیر در آمل رخ نداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر هراز، سید جعفر رسولی فرماندار ویژه آمل در جلسه شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه باید از ایده‌های افراد دارای صاحب نظر و خیرین شهر برای رشد و تعالی شهر نهایت استفاده را ببریم، گفت: حضور حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی به عنوان امام جمعه برای آمل یک نعمت است که وی می‌تواند با استفاده از تریبون نمازجمعه و جلساتی که در آن حضور می‌یابد خیرین و ظرفیت‌های موجود در شهر را در خصوص حل مشکلات درون شهری درگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه مطمئن هستم اگر بنا بر ساخت دانشگاه قرآنی باشد امام جمعه شهرستان پای کار خواهد بود، خاطرنشان کرد: باید اولویت‌ها در چنین جلساتی مشخص شود تا با استفاده از ظرفیت‌ها  به سمت رشد آموزش و پرورش در شهر پیش برویم.

 

رسولی باگلایه از برخی مدارس غیرانتفایی در سطح شهر، متذکر شد: دیده شده که برخی از مدارس در سطح شهر محل سکونت یک خانوار چهار نفری بوده که با کمی رنگ زدن در و دیوار و اضافه کردن چند اتاق در حیاط، آن خانه را به مدرسه تبدیل کرده‌اند که این موضوع از چاله به چاه افتادن است و جای نگرانی دارد.

 

وی با بیان اینکه مدارس غیرانتفایی در سطح شهر باید پراکنده باشند و نه در مرکز شهر متمرکز شوند، تصریح کرد: چینش مدارس در سطح شهر باید اصلاح شود و مدارس باید در سطح شهر پراکنده باشند تا خانواده‌ها نیازی به سرویس نداشته باشند.

 

فرماندار ویژه آمل در پایان افزود: برخی مدارس آمل در خانه‌های قدیمی شهر هستند که در مقابل زلزله 3 ریشتری هم مقاوم نیستند و باید خدارا شکر کنیم که زلزله‌های اخیر در آمل رخ نداد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • زلزله‌ای ۶.۱ ریشتری این کشور را لرزاند (فیلم)
  • زلزله در مرزن‌آباد ؛ جدیدترین گزارش‌ها از زلزله ۳.۷ ریشتری در نزدیکی چالوس
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • وضعیت تعطیلی مدارس فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ (بارش باران) / این شهرها تعطیل شدند
  • ببینید | درخواست انسیه خزعلی از زنان فلسطینی: می‌خواهم همچنان مقاوم باشند
  • مدارس این شهر فردا تعطیل شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند در روز چهارشنبه
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند