Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقدیر از کارکنان برتر یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا در قالب جشنواره میثاق با ولایت سطح۲ با حضور فرمانده هان، روسا، خانواده شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم و مسئولین دانشگاهی استان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ امیر سرتیپ۲ستاد رضا آذریان امروز در جشنواره میثاق با ولایت قرارگاه منطقه‌ای شمالشرق نزاجا در مشهد مقدس گفت: برای رسیدن به فرمان مقام معظم رهبری در طرح ۲۳گانه نیروی زمینی ارتش، برخوردار بودن از جایگاه علمی، نظامی، اخلاق، مکتبی بودن، خلاق و مبتکر بودن، از فاکتورهای یگانهای برتر این یگان می باشد که یک درصد از این عزیزان در یگان‌های تابعه انتخاب و در طول سال و در چهار مرحله به اتفاق خانواده‌هایشان تقدیر به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ارشد نظامی آجا و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با اشاره به این مطلب که سه موضوع تحرک، کارآمدی و برطرف کردن نیازهای عملیاتی یگان‌های نزاجا در طرح ۲۳ گانه نزاجا تحت عنوان «لبیک یا امام خامنه‌ای» می‌باشد، اضافه کرد: بر این اساس ما در این فرمان رهبری پا در رکاب هستیم و با نثار خونمان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که همواره مدافع سرزمین ایران اسلامی‌مان هستیم.

 

وی با تاکید بر اینکه ما در رکاب ولایت بودن را با حفظ آمادگی رزمی نشان می دهیم، تصریح کرد: ادامه دهنده راه شهدا هستیم و چناچنه کوتاهی کنیم باید پاسخگوی خون شهدای عزیزمان باشیم.

 

آذریان عنوان کرد: در حال حاضر نیروی‌های مسلح در آمادگی خوبی به سر می‌برند و تمامی ترفندهای دشمن را در آن طرف مرزها رصد می‌کنند که برای هر یک از ترفندهای دشمن طرح و برنامه ای داریم که چنانچه دشمن دست به عمل خطا یی بزند جواب دندانشکنی خواهد گرفت.

 

شایان ذکر است این جشنواره به طور همزمان در سراسر یگانهای قرارگاه منطقه ای نزاجا برگزار شد که در پایان این مراسم نیز از خانواده های مدافع حرم شهید سنجرانی،شهید محمدی و شهید سیدمهدی جودی ثانی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۱۰۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی

به گزارش خبرنگار مهر، محسن داوری عصر پنجشنبه در مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی ارائه خدمات به زائران اظهار کرد: از تمام کسانی که در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان خادمی کردند، به ویژه استاندار و معاونان ایشان و شهردار مشهد، تشکر و قدردانی می‌کنم که در این رویداد بزرگ ما را همراهی کردند تا بتوانیم از سال‌های گذشته بهتر و بیشتر خدمات‌رسانی داشته باشیم.

فرماندار مشهد گفت: این افتخاری بزرگ برای ما بود که خادمی زائران را داشته باشیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه عملیاتی خدمات به زائر از سال ١۴٠٠ در مشهد، افزود: این قرارگاه قبل از سال ١۴٠٠ به عنوان ستاد و صورت مقطعی خدمت‌رسانی می‌کرد. اما از همان سال به دستور استاندار این قرارگاه در طول سال مشغول فعالیت و خدمت‌رسانی خواهد بود که ایام پیک عملیاتی‌تر خدمت‌رسانی انجام خواهد شد.

داوری ادامه داد: این قرارگاه در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی خدمات‌رسانی می‌کند. از سال ١۴٠٠ هر چه گذشت در این امر تجربیات بهتری کسب کردیم. قبل از این‌ها اگر مشکلی بود زائر به سراغ ما می‌آمد، اما امروز افتخار داریم ما به خدمت زائران می‌رسیم تا زائران هر چه تمام‌تر از فیوضات زیارت بهره ببرند.

کد خبر 6082123

دیگر خبرها

  • برترین‌های جشنواره فیلم شهرنما تجلیل شدند
  • خدمات رسانی قرارگاه خدمات به زائر در حوزه‌های اقامت و مباحث رفاهی
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • اجتماع بزرگ میثاق با شهیدان و بیعت با ولایت ۲ برگزار شد
  • جشنواره بازی های بومی محلی بهزیستی شاهین دژ
  • دیدار استاندار آذربایجان‌غربی با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نزاجا
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • دوازدهمین دور جشنواره ملی گل ارغوان در پروان
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • حرکت در مدار انقلاب مهم‌ترین دلیل پیشرفت صنایع نظامی ایران است